هزینه های پیام کوتاه مشتریان تغییری نکرده/ راه اندازی بانک داده‌های اقتصادی و مالی در پورتال وزارت اقتصاد

نمایه بانک : بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکی سامانه پیام کوتاه را به درخواست مشتریان فعال نموده و بر اساس مصوبات شورای هماهنگی بانک ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی از سال گذشته به کسر هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش های بانکی «طبق مصوبه هر ۶ ماه ۵ هزار تومان» اقدام نموده و تا کنون هیچ گونه افزایش هزینه در این خصوص نداشته است.
  • یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 2:2

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران،این بانک هر ۶ ماه یکبار از طریق پیام کوتاه به مشتریان خود اعلام می کند در صورت عدم تمایل به استفاده از سامانه مذکور می توانند این قابلیت را غیر فعال کنند.

سرویس بانکداری پیام کوتاه امکانی است که با افزایش سطح امنیت از نحوه تراکنش های بانکی، مثل: واریز، برداشت، انتقالی و ... از طریق اطلاع رسانی به مشتریان، موجبات رضایتمندی استفاده کنندگان از این سیستم را به همراه داشته است.


افزایش رضایت مشتریان با تطابق سبد محصولات بانکی و نیازمندی های جامعه

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان آذربایجان شرقی بیان داشت: ارائه خدمات باکیفیت و طرح های تسهیلاتی متنوع و مطابق با نیازهای جامعه در شعب این بانک، رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است.

محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، طی سفری دو روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان بازدید کرد.
در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب استان بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.
محسن پدرام در این بازدیدها بر نقش روابط عمومی و بازاریابی در جذب بازارهای جدید، راه اندازی سامانه اموال، انبار و آموزش، کنترل اسناد انتظامی، اهمیت فناوری اطلاعات در بانکداری نوین و لزوم کنترل مصارف و کاهش مطالبات تاکید کرد.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با تاکید بر کیفیت خدمات بانکی افزود: چنانچه خدمتی انتظارات مشتری را برآورده سازد، دارای کیفیت و باعث رضایت مشتریان است و با توجه به اهمیت جایگاه مشتری مداری در بانک باید کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب در دستور کار قرار گیرد.
شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها و فرجی مهماندار رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و بازرس ویژه مدیرعامل نیز در این سفر حضور داشتند.

راه اندازی بانک داده‌های اقتصادی و مالی در پورتال وزارت اقتصاد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک داده‌های اقتصادی و مالی با هدف ایجاد شفافیت اقتصادی و دسترسی سریع و آسان سیاست‌گذاران و پژوهشگران به داده‌های به‌هنگام مالی و اقتصادی ملی، استانی و بین‌المللی در پورتال وزارت اقتصاد و دارایی ایجاد شده است.

در این سامانه، داده‌ها از منابع مستند و رسمی به صورت، سری زمانی با تواتر سالانه، فصلی و ماهانه و روزانه (با توجه به ماهیت داده) با امکان دریافت به صورت فایل Excel جهت برخورداری از پردازش‌های آماری-نموداری در اختیار کاربران قرار گرفته است.
برنامه‌ریزی منطقه‌ای و نقش برنامه‌ریزان استانی در نظام تصمیم‌گیری کلان اقتصادی کشور اهمیت بسیاری دارد که لازمه آن تحلیل‌های علمی و کارشناسی بر مبنای آمارها و شاخص‌های صحیح و بهنگام است. 
وجود جریان اطلاعاتی پیوسته و روزآمد، زمینه ارزیابی حکمرانی خوب را فراهم و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت را در مسیر بهینه هدایت می‌کند. 
در این راستا، دفتر مدلسازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی باتوجه به جایگاه سازمانی و وظایف محوله، بانک داده‌های اقتصادی و مالی کشور را با تاکید بر حوزه عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی راه‌اندازی کرده و در اختیار عموم قرار داده است. 
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی زیر به آمارهای ملی و استانی دست یابند: databank.mefa.ir


ثبت نظر

ارسال