بانک‌ها تسویه وام‌های زیر۱۰۰ میلیون را انجام نمی‌دهند

نمایه بانک : محمد حسینی در تذکر شفاهی امروز خود در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به برنامه های پیشنهادی حضرتعالی اما هنوز اقدام موثری دیده نمی‌شود و همچنان پول گندم کشاورزان پرداخت نشده و مشکلات کشاورزی و دامپروری همچنان پابرجاست.
  • یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 3:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایسنا ، حسینی گفت :  با توجه به قانون بودجه سال ۹۶ بانک‌ها همکاری لازم را در خصوص تسویه وام های زیر ۱۰۰ میلیون انجام نمی‌دهند و بابت استمهال وام بخش کشاورزی و دامپروری که دچار آسیب شده‌اند همچنان کار خاصی انجام نشده و تقاضای رسیدگی دارم.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس همچنین در تذکر دیگری به سرپرست وزارت نیرو بیان کرد: با توجه به مشکلات عدیده آب در حوزه انتخابیه اینجانب اما مصوبات استانی و ملی هنوز انجام نشده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی خواستار اجرای طرح‌های نیمه تمام در استان مرکزی شد.

حسینی در ادامه با مورد خطاب قرار دادن رئیس جمهور گفت: یک سال از سفر جنابعالی به استان مرکزی می‌گذرد اما هنوز اعتبارات سفر به استان ابلاغ نشده است.

وی همچنین اظهار داشت: شهرهای تفرش و آشتیان که سرزمین مفاخر هستند اما سازمان میراث فرهنگی هیچگونه اقدام خاصی را در حوره حفظ آثار باستانی انجام نداده است. این نماینده مجلس در پایان خطاب به وزیر صنعت نیز گفت: با توجه به مشکلات کارگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی اما هنوز اتفاق خاصی برای حل این مشکلات نیفتاده است.


ثبت نظر

ارسال