برگزاری مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تراکنش ایران

نمایه بانک : مراسم گشایش سومین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور جمعی از مسئولان حوزه اقتصادی و بانکی و روسا و مدیران عامل بانک ها و شرکت های استارت اپ و فین تک و اصحاب رسانه و نیز میهمانان داخلی و خارجی در مجتمع نمایشگاه شهر در محل بوستان گفت‌و‌گو برگزار شد.
  • سه شنبه 2 آبان 1396 ساعت 16:15

تهیه و تنظیم خبر : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، مراسم گشایش سومین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور جمعی از مسئولان حوزه اقتصادی و بانکی و روسا و مدیران عامل بانک ها و شرکت های استارت آپی و فین تک و اصحاب رسانه و نیز میهمانان داخلی و خارجی در مجتمع نمایشگاه شهر در محل بوستان گفت‌و‌گو  برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی ایران آغاز شد، کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در خصوص لزوم برپایی نمایشگاه تراکنش و پرداختن به زوایای عقلانی و عقلایی بیانات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی بیانات ارزنده ای ایراد کرد . 

سپس دکتر بیات (مدیرعامل مرکز فابا و دبیرکل نمایشگاه ترکنش) با اشاره به اهمیت ظهور شرکت های فین تک و لزوم همکاری های همه جانبه آنها با بانک ها ، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های بی بدیلی در عرصه فناوریهای نوین بانکی خواهیم بود. 

از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه ، کاتب عضو هیئت‌رئیسه مجلس و کریمی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، خالقی مدیرعامل سداد، مرآت‌نیا مدیرعامل بانک آینده، مقدم مدیرعامل بانک تجارت، لگزایی قائم‌مقام بانک ملت، ندیمی بوشهری معاون وزیر اقتصاد، جوادی مدیرعامل موسسه ملل و قادری مدیرعامل شاپرک هستند.

شایان ذکر است ، "نمایشگاه تراکنش ایران" (ITE 2017) و جشنواره بزرگ "فین‌تک ایران" از دوم تا چهارم آبان ماه در مجتمع نمایشگاه شهر (بوستان گفت‌و‌گو) در حال برگزاری است.  


ثبت نظر

ارسال