آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات بانکی به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین/ ارائه بارکدخوان بانک ایران زمین

نمایه بانک : بانک ایران زمین شعب خود را در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان آماده خدمت رسانی مطلوب به زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی کرده است./ ربات بانک ایران زمین، در راستای ارائه خدمات بر بستر شبکه‌های اجتماعی، این بار اسکن بارکد را برای شما در بستر تلگرام راه اندازی کرد.
  • چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 4:47

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، شعب استانهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان آماده خدمت رسانی وسیع به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی شده اند. 
به همین منظور تمهیدات لازم جهت راه‌اندازی باجه های ویژه پول گذاری مرتب در دستگاه‌های خودپردازی و افزایش سقف برداشت از خودپردازهای استانهای نامبرده شده تا سقف ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال در این ایام انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است کلیه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت المثنی، رمز کارت، اینترنت بانک، همراه بانک و ... در اسرع وقت توسط شعب و باجه‌های بانک ایران زمین در استانهای فوق به زائرین ارائه خواهد شد.


ارائه بارکدخوان بانک ایران زمین

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، همانطور که می دانید امروزه استفاده از بارکدها به امری معمول تبدیل شده است. بنابراین در بسیاری از موارد شما برای اطلاع از محتوای این بارکدها باید اپلیکشن هایی را برروی گوشی های خود نصب کنید تا بتوانید آنها را بخوانید. 
این بار ربات ایران زمین در راستای ارائه خدمات عمومی خود این امکان را برای همراهان خود مهیا کرده است که بدون نصب هیچگونه اپلیکیشنی و فقط با ارسال تصویر بارکد خود برای ربات تلگرامی ایران زمین از محتوای آن اطلاع پیدا کنند. 
برای این منظور به ربات تلگرامی بانک ایران زمین https://t.me/izbankbot مراجعه و ابتدا حرف h را برای این ربات ارسال و سپس با ارسال تصویر بارکد خود برای گزینه «اسکن بارکد» از محتوای آن مطلع شوید.


ثبت نظر

ارسال