سند اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در افتتاح واحدهای تولیدی توسط بانک صنعت و معدن (1)

نمایه بانک : در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بانک صنعت و معدن در روند عمل به دستورات مقام معظم رهبری اقدام به ارائه تسهیلات در جهت راه اندازی واحدهای تولیدی کرده و موجبات اشتغال هم میهنانمان را فراهم آورده است .
  • دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 5:1

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن  ،  در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بانک صنعت و معدن در روند عمل به دستورات مقام معظم رهبری اقدام به ارائه تسهیلات در جهت راه اندازی واحدهای تولیدی کرده و موجبات اشتغال هم میهنانمان را فراهم آورده است . 

افتتاح شرکت کاشی پارس کویر یزد با تسهیلات بانک صنعت و معدن

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کاشی پارس کویر یزد به بهره برداری می رسد.
برای این شرکت که قطعات ویژه کاشی و سرامیک تولید می کند 1 میلیون و 900 هزار دلار تسهیلات ارزی بانک صنعت و معدن تصویب یافته است. 
بر اساس این گزارش، با بهره برداری از شرکت کاشی پارس کویر یزد برای 30 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است استان یزد طرح های بسیاری با تسهیلات 116میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.


افتتاح شرکت داروسازی بهوزان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت داروسازی بهوزان با تسهیلات مصوب ارزی 2 میلیون و 980هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.
شرکت داروسازی بهوزان در استان گیلان احداث شده و برای 35 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 103 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان گیلان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سطح کشور به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت نوبهار مرند با تسهیلات بانک صنعت و معدن

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت نوبهار مرند در استان آذربایجان شرقی به بهره برداری می رسد.
برای اجرای این طرح که بلوک پیش ساخته بتنی تولید خواهد کرد مبلغ 2 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و بیش از 23 میلیون یوان تسهیلات ارزی توسط این بانک مصوب شده است.
بر اساس این گزارش، شرکت نوبهار مرند در استان آذربایجان شرقی احداث شده و با بهره برداری از آن برای 42 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان آذربایجان شرقی تسهیلاتی بالغ بر 70 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.


افتتاح شرکت سیمان نی ریز با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت سیمان نی ریز با 884 میلیون یوان چین تسهیلات مصوب ارزی  بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
با افتتاح شرکت سیمان نی ریز که در استان فارس احداث شده برای 236 نفر ایجاد اشتغال می شود.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون 127 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان فارس پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سطح کشور به اجرا در آمده است.


افتتاح شرکت پرشین کیمیا کلر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت پرشین کیمیا کلر با تسهیلات ریالی 5 میلیارد تومانی و تسهیلات ارزی 15 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
با افتتاح شرکت پرشین کیمیا کلر که در استان خوزستان احداث شده و اسید کلریدریک، کلر مایع و سود مایع تولید می کند، برای 146 نفر ایجاد اشتغال می شود.
بر اساس این گزارش، در کنار تامین مالی و پرداخت تسهیلات به صنایع زیربنایی این استان، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 55 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید نیز به صنایع کوچک و متوسط استان خوزستان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.


افتتاح شرکت نساجی کاشمر مدرس با تسهیلات بانک صنعت و معدن

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت نساجی کاشمر مدرس در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.
برای اجرای این طرح که انواع نخ پنبه، پلی استر و ویسکوز  تولید خواهد کرد مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات ریالی و 13 میلیون و 100 هزار یورو تسهیلات ارزی توسط این بانک مصوب شده است.
بر اساس این گزارش، شرکت نساجی کاشمر مدرس در استان خراسان رضوی احداث شده و با بهره برداری از آن برای 280 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان خراسان رضوی تسهیلاتی بالغ بر 109 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.


ثبت نظر

ارسال