«مدیر خدمات ویژه» خدمتی نو در راستای تکریم مشتریان بانک ملی ایران

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران خدمت جدید این بانک با عنوان «مدیر خدمات ویژه» را گامی مهم در راستای تکریم مشتریان خواند.
  • سه شنبه 2 آبان 1396 ساعت 2:1

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برات کریمی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب شمال تهران در شش ماهه اول سال ١٣٩٦ با تاکید بر این که وضعیت منابع بانک بسیار مطلوب است، گفت: مدیریت کاهش پرداخت سودهای غیر متعارف، یکی از بهترین سیاست های مالی بانک مرکزی است.

وی تکریم بیشتر مشتریان و برطرف کردن نیازهای متعدد آنها را در گروی توسعه خدمات بانکداری الکترونیک دانست و اظهار کرد: مهمترین ابزار خدمات رسانی در این حوزه، سامانه بام و پیام رسان بله است که باید به درستی توسط همکاران به مشتریان معرفی شود.

کریمی همچنین اعلام کرد: بررسی وضعیت شعب کم کارکرد و تغییر مکان یا ادغام آنها برای افزایش سودآوری بانک در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه همایش محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران نیز با تقدیر از کارکنان شعب شمال تهران و همراهی با مدیریت ارشد بانک در بهبود شیوه ارائه خدمات به مشتریان، نیاز امروز جامعه را توسعه بانکداری الکترونیک اعلام و خاطرنشان کرد: معرفی صحیح و کاربردی سامانه بام و پیام رسان بله، نیازمند تلاش همکاران است.

هادی سالارخیلی رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران هم در این همایش گفت: تغییر شیوه در ارزیابی عملکرد شعب بر اساس نگاه درآمدی و نحوه ارائه خدمات نوین مدنظر ماست و از این پس دادن رتبه و درجه به شعب با روش جدید انجام می شود.

محمد رضا صدری رئیس اداره امور شعب شمال تهران نیز در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره امور شعب، برنامه های شش ماهه دوم سال را تشریح کرد .


ثبت نظر

ارسال