خدمات ویژه بانک کشاورزی برای زائران اربعین حسینی/ دریافت تندیس اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری توسط بانک کشاورزی

نمایه بانک : بانک کشاورزی به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی، اقدامات ویژه ای را پیش بینی کرده است./ همچنین تندیس اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری به مدیر عامل بانک کشاورزی اهداء شد.
  • چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 1:46

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ،  این بانک با هدف تامین رفاه و سهولت دسترسی زائران اربعین حسینی به خدمات بانکی، اقدامات ویژه ای را شامل تعیین23 شعبه کشیک در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام از اول تا 30  ابان، افزایش سقف برداشت از خودپردازهای استان های مذکور تا 5 میلیون ریال، پیش بینی سه دستگاه کانکس سیار حامل دستگاه های خودپرداز در نقاط مرزی مهران، قصرشیرین و چزابه، توسعه تجهیزات و خدمات بانکداری الکترونیک در استان های هدف و هماهنگی برای تامین نقدینگی مورد نیاز شعب بانک در این استان ها و  افتتاح حساب متمرکز110 برای نقش آفرینی عموم و جلب مشارکت در زمینه کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات  انجام داده است.


دریافت تندیس اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری توسط بانک کشاورزی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، تندیس اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری به مدیر عامل بانک کشاورزی اهداء شد.

اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه روز یکشنبه 30 مهر ماه با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به دستاوردها و سوابق موفق در رضایتمندی مشتری و ایجاد فرآیند رضایت در مشتری، تندیس این همایش به دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی اهداء و توسط نماینده بانک دریافت شد.


ثبت نظر

ارسال