سند اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در افتتاح واحدهای تولیدی توسط بانک صنعت و معدن (3)

نمایه بانک : در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بانک صنعت و معدن در روند عمل به دستورات مقام معظم رهبری اقدام به ارائه تسهیلات در جهت راه اندازی واحدهای تولیدی کرده و موجبات اشتغال هم میهنانمان را فراهم آورده است .
  • دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 7:6

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن  ، در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بانک صنعت و معدن در روند عمل به دستورات مقام معظم رهبری اقدام به ارائه تسهیلات در جهت راه اندازی واحدهای تولیدی کرده و موجبات اشتغال هم میهنانمان را فراهم آورده است .


افتتاح شرکت صبا نوآوران فردوس با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن  ، با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت صبا نوآوران فردوس در 2 سایت در شهرک صنعتی سلفچگان منطقه همتی استان قم و شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران به بهره برداری می رسد.
برای اجرای این طرح که مولد برق مقیاس کوچک است مبلغی معادل 24 میلیون دلار تسهیلات ارزی توسط این بانک از محل منابع صندوق توسعه ملی مصوب شده است.
بر اساس این گزارش، با بهره برداری از شرکت صبا نوآوران فردوس برای 31 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان قم تسهیلاتی حدود 172 میلیارد تومان و استان تهران تسهیلاتی بالغ بر 197 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند. 


افتتاح شرکت توان امید پاسارگاد با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن  ، شرکت توان امید پاسارگاد با 6 میلیون و 618 هزار یورو تسهیلات مصوب ارزی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
طرح توان امید پاسارگاد که مولد برق مقیاس کوچک(CHP) است، در استان اصفهان در حال اجرا بوده و برای 24 نفر ایجاد اشتغال می کند.
همچنین بانک صنعت و معدن تاکنون بالغ بر 195 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان اصفهان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سطح کشور به اجرا در آمده است.


افتتاح شرکت کربنات کلسیم اکباتان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن  ، با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کربنات کلسیم اکباتان به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، برای احداث این شرکت که آهک هیدراته، کربنات کلسیم رسوبی، کربنات کلسیم طبیعی و آهک میکرونیزه تولید می کند 7 میلیون و 275 هزار یورو تسهیلات ارزی و  13 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات ریالی مصوب شده است.
شرکت کربنات کلسیم اکباتان در استان بوشهر احداث شده و با بهره برداری از آن برای 90 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است استان بوشهر طرح های متعددی با تسهیلاتی بالغ بر 40 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده است.

افتتاح فاز دوم شرکت پویان طب هگمتانه با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن  ، فاز دوم شرکت پویان طب هگمتانه با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
برای احداث این بخش از شرکت یاد شده که ایمپلنت های ارتوپدی تولید می کند 5 میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است.
شرکت پویان طب هگمتانه در استان همدان احداث شده و با بهره برداری ازفاز دوم  آن برای 10 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
بانک صنعت و معدن تاکنون حدود 40 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان همدان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سطح کشور به اجرا در آمده است.

ثبت نظر

ارسال