تندیس سازمان مشتری مدار به بانک مسکن اختصاص یافت

نمایه بانک : بانک مسکن در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار را دریافت کرد.
  • سه شنبه 9 آبان 1396 ساعت 16:2

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه و با حضور تعدادی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ بانک مسکن تندیس سازمان مشتری مدار را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش، این تندیس با توجه به عملکرد و فعالیت های مطلوب بانک مسکن در بخش های ارایه خدمات مطلوب به مشتری، رضایتمندی مشتری و ایجاد فرایند رضایت در مشتری به این بانک اختصاص یافت.


ثبت نظر

ارسال