پتانسیل پست بانک برای تامین سرمایه شرکت های فعال در حوزه ict / نشست صمیمی دکتر فرحی با کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران

نمایه بانک : دکتر بهرامی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران در بازدید از غرفه پست بانک ایران در هیجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ضمن تاکید بر نقش پست بانک در توسعه و اشتغالزایی حوزه فناوری اطلاعات گفت: این بانک به دلیل آشنایی و تسلط بر این حوزه می تواند بهترین بانک برای تامین سرمایه شرکت های فعال در حوزه ict باشد.
  • چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 3:41

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، وی با اشاره به آمادگی سازمان فضایی ایران برای همکاری با پست بانک جهت افزایش پهنای باند و استفاده از ماهواره های مخابراتی افزود: استفاده از ماهواره های مخابراتی که با همکاری بخش خصوصی درحال پیگیری و انجام است می تواند ارائه خدمات به نقاط دورافتاده را متحول کند و در واگذاری این تکنولوژی پست بانک ایران در اولویت خواهد بود.
بهرامی افزود: پست بانک ایران درحال حاضر با برنامه ریزی و اقدامات مناسب موقعیت بسیار مطلوبی پیدا کرده و به زودی شاهد تاثیر این تلاشها در ارتقاء چشمگیر جایگاه و خدمات پست بانک در سطح جامعه خواهیم بود.
وی درپایان از تلاش های این بانک برای خدمت رسانی درسطح کشور تقدیر نمود.


نشست صمیمی دکتر فرحی با کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران درحاشیه برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشست صمیمی با کارشناسان روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق تهران بانک برگزار کرد.

وی در این نشست ضمن ارائه رهنمودهای لازم اظهارداشت: تبیین وضعیت بانک در قالب اطلاعات منسجم و متقارن و گردش صحیح اطلاعات در راستای تقویت و اشاعه آن در بین مخاطبان درون و برون سازمانی از وظایف کارشناسان روابط عمومی جهت پیشبرد اهداف و ارتقاء بانک در شبکه بانکی کشور است.
وی در ادامه تغییر دیدگاه برای ایجاد روحیه مثبت گرایی و تلاش و انگیزه برای آینده بانک را مهم دانست و عنوان کرد: باید در بخش برون سازمانی تعامل سازنده با مجموعه ذینفعان و مشتریان بانک داشته باشیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت هایی که در بانک وجود دارد بهره کامل را ببریم.
فرحی در پایان بر ضرورت آموزش تخصصی کارشناسان روابط عمومی و تشریک مساعی آنان تاکید نمود.
دکتر کریمی مدیر امور هماهنگی حوزه مدیریت و محمود سعادتفر مدیر امور طرح و برنامه نیز در این نشست پاسخگوی سئوالات کارشناسان شدند و رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمودند.
همچنین در ادامه نشست تخصصی اداره کل بازاریابی و تجارت الکترونیک و اداره کل روابط عمومی برگزار و رؤسا، معاونین و کارشناسان مربوطه نیز ضمن پاسخگویی به سئوالات به تبیین آموزش های لازم در هریک از حوزه های خود پرداختند.



بازدید مهندس قنبری مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات از غرفه پست بانک در نمایشگاه تلکام

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، مهندس قنبری مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه پست بانک ایران در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2017 بازدید کرد.
وی ضمن تقدیر از ارائه خدمات جدید رونمایی شده این بانک در این نمایشگاه گفت: مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت های خوبی برای خدمات رسانی بیشتر به هموطنان دراختیار پست بانک ایران قرار داده است که بایستی به خوبی از آن بهره برداری نماید.
قنبری تأکید داشت: خدمات پست بانک ایران در روستاها بسیار ارزشمند بوده و شایسته تقدیر است.

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، دکتر سراییان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید از غرفه پست بانک ایران در هیجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ضمن ابراز رضایت از همکاری های متقابل گفت: این بانک همواره با پرداخت تسهیلات گشایش های خوبی برای مجموعه مخابرات ایران داشته است.

وی در ادامه اظهارداشت: در حوزه های ارزی و ریالی، تسهیلات خوبی توسط پست بانک ایران در اختیار شرکت مخابرات ایران قرار داده شده و توانسته است بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.
سراییان تصریح کرد: راه اندازی 1000 دستگاه خودپرداز پست بانک ایران در دفاتر ict،کار بسیار بزرگی است که برای خدمت رسانی به هموطنان در روستاها فراهم شده است.
مدیرعامل مخابرات ایران درپایان گفت: تاکنون حمایت های خوبی از سوی پست بانک ایران برای این مجموعه انجام شده و انتطار داریم این بانک بتواند بیش از پیش نیازهای مالی مخابرات و پیمانکاران آن را برای توسعه بخش ارتباطات تامین نماید.

ثبت نظر

ارسال