برگزاری جلسه شورای اداری پست بانک استان گیلان با حضور مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

نمایه بانک : جلسه شورای اداری پست بانک استان گیلان با حضور دکتر فرحی مدیرعامل، دکتر صباغی عضو هیأت‌مدیره و جمعی از مدیران ستادی این بانک در رشت برگزار شد.
  • یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 10:39

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ،  فرحی در این جلسه ضمن تأکید بر تلاش مضاعف کارکنان با توجه به ظرفیت‌های بانک و جایگاه آن در شبکه بانکی کشور گفت: جهت‌گیری بانک درحال حاضر به سمت اقتصاد روستائی و رونق معیشت روستائیان است که در این راستا باید دانش اعتباری خود را با توجه به عاملیت صندوق توسعه ملی سرعت بخشیم.

وی افزایش تراکنش‌ها با توجه به طرح نصب و راه‌اندازی 1000دستگاه خودپرداز(ATM)، ارائه خدمات نوین به مشتریان، نقش رؤسا و کارکنان شعب در راستای مشتری‌مداری و وصول مطالبات، سلامت اداری و آراستگی شعب را ازجمله موارد درآمدزائی برای بانک عنوان کرد.

مدیرعامل درپایان ضمن اشاره به سودآوری باجه‌های خدمات بانکی افزود: با تقویت پشتوانه‌های قانونی فعالیت باجه‌های خدمات بانکی، یکسان‌سازی نرم‌افزار باجه‌ها با شعب بانک و تدابیر نظارتی لازم زمینه ارائه خدمات مطلوب در این باجه‌ها فراهم شده است.

دکتر صباغی عضو هیأت‌مدیره بانک نیز در این جلسه گفت: در بازار رقابتی امروز باید با ارائه طرح‌ها و خدمات جدید و تغییر و به‌روز رسانی ساختار بانک در عرصه رقابتی با توانائی خوبی وارد شویم تا بتوانیم جایگاه بانک در نظام بانکی کشور را بیش از پیش حفظ و تثبیت کنیم.

وی طراحی نقشه راه و تلاش مضاعف برای دستیابی به هدف سپرده ای بانک را ضروری دانست و اظهارداشت: ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی مناطق روستائی و محروم ازجمله اقدامات مهم در راستای این مهم است.

همچنین در این جلسه محمود سعادتفر مدیر امور طرح و برنامه، محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و امور شرکت‌ها، محمدابراهیم عین علیان رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه‌ها و محمدزمان فداکار مدیر شعب استان گیلان درخصوص برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای بانک، ساماندهی نیروی انسانی، بهبود و توسعه شعب، ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی، تثبیت جایگاه حقوقی بانک، تمهیدات لازم در توسعه خدمات ارزی، درآمدمحوری و عملکرد استان توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند.

گفتنی است: دکتر فرحی طی سفر به استان گیلان از شعب مرکزی رشت و سبزه‌میدان و باجه خدمات بانکی چوکام، مرکز دیالیز کاسپین، ساختمان سهام عدالت و کارخانه تولید قارچ دکمه‌ای پرنیان به همراه غلامعلی جعفرزاده نماینده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.

شایان ذکر است: بصورت نمادین با حضور در باجه خدمات روستائی کته‌سرلات، اقدام به بهره‌برداری از تعداد 60 دستگاه خودپرداز(ATM) درسطح روستاهای استان نمود.

 

اعلام آمادگی استانداری گیلان برای گسترش همکاری‌ها با پست بانک ایران برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زائی

 

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، دکتر سالاری استاندار گیلان در نشست مشترک با خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران و هیأت همراه وی ضمن اعلام آمادگی برای توسعه طرح های اشتغال زایی درسطح استان گیلان بر انعطاف پذیری در پرداخت تسهیلات به روستاییان تاکید کرد.

وی ضمن بیان مطلب فوق درادامه تصریح کرد: پست بانک تنها بانک در زمینه توسعه روستایی است که باید با توسعه بومی‌گردی و گردشگری روستائی با توجه به ظرفیت‌های بی‌شمار این بانک با تعامل و همکاری همه‌جانبه منجر به نتیجه شود.

سالاری با اشاره به ماموریت پست بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه IT و ICT و بانک عامل صندوق توسعه ملی اظهار داشت: راه اندازی شرکت‌های خدماتی‌- گردشگری و تکمیل شبکه توسعه گردشگری با توجه به ظرفیت های موجود در استان با همکاری و حمایت این بانک می تواند مسیر توسعه اشتغال و رونق اقتصادی استان را هموار نماید.

همچنین فرحی در این نشست عنوان کرد: هدف گذاری استانداری درخصوص اجرایی نمودن بومی گردی و توسعه گردشگری بسیار هوشمندانه است و آمادگی داریم طی یک طرح مشترک با استانداری، سهم تسهیلات استان از محل صندوق توسعه ملی را برای رشد اشتعال و توسعه کسب و کارهای خرد را افزایش دهیم.

 

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران: سهم استان گیلان ازمنابع صندوق توسعه ملی ۴ درصد می‌باشد

 

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست مشترک با مصطفی سالاری استاندار گیلان اظهارداشت: سهم استان گیلان از منابع صندوق توسعه ملی حدود ۴ درصد سهم کشور می‌باشد که سهم بسیارخوبی جهت اعطای تسهیلات به طرح‌های داری توجیه اقتصادی و دانش‌بنیان است.

 وی درادامه اظهارداشت: این بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT و بانک عامل صندوق توسعه ملی، حامی شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های توجیهی است که با توجه به سهم اختصاصی استان باید نسبت به تدوین برنامه مدون و مشترک با همکاری استانداری گیلان طرحی ملی را برای کمک به اشتغال‌زائی در استان اجرائی نمود.

فرحی با اشاره به عملکرد خوب پست بانک استان گیلان در زمینه اعطای تسهیلات گفت: تأمین مالی طرح فاضلاب شهری رشت و ناوگان اتوبوسرانی شهری با نرخ ترجیحی ازجمله برنامه‌های پست‌بانک‌استان در راستای تولید و اشتغال است.

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران درپایان ضمن اشاره به عاملیت ارزی صندوق توسعه ملی و خطوط اعتباری ایجادشده در بانک، آمادگی تأمین ارزی فعالان حوزه‌های IT و ICT و شرکت‌های دانش‌بنیان را فرصت خوبی برای توسعه اشتغال و تولید برشمرد.


ثبت نظر

ارسال