نقش محوری پست بانک ایران در رونق بخش کشاورزی در روستاها/ ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی؛ نقطه عطفی برای رونق اقتصادی مناطق روستائی

نمایه بانک : سعید صالحی فرماندار شهرستان سامان درجلسه شورای مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: پست بانک ایران بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در زمینه رونق طرح‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در روستاها نقش محوری دارد.
  • چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 16:50

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، وی در ادامه این جلسه بر ضرورت نصب و استقرار دستگاه‌های خودپرداز (ATM) با توجه به وضعیت روستاهای شهرستان سامان و صنعت گردشگردی آن تأکید و این مهم را حرکتی ارزشمند از سوی پست بانک‌ ایران دانست. 
همچنین بهنام یزدانی مدیر شعب پست بانک استان چهارمحال و بختیاری درجلسه مذکور با اشاره به ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی و خدمات جدید آن، به تبیین ظرفیت‌های این بانک در راستای رونق تولید و ثبات اشتغال پایدار این شهرستان در زمینه‌های باغداری و گردشگری پرداخت. 
وی درپایان درخصوص طرح نصب 1000دستگاه خودپرداز توسط پست‌بانک ایران درسطح روستاهای کشور اظهارداشت: در راستای این طرح درحال حاضر تعداد سه دستگاه خودپرداز در روستاهای یاسه‌چاه، گرمدره و چم چنگ نصب و به بهره برداری رسیده است.


 ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی، نقطه عطفی برای رونق اقتصادی مناطق روستائی

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران درجلسه شورای اداری استان البرز، ارتقاء فعالیت‌های باجه‌های خدمات بانکی روستائی را نقطه عطفی در رونق اقتصادی مناطق کم‌برخوردار و روستائی دانست و اظهارداشت: با انجام این مهم و فعال‌سازی خدمات جدید در باجه‌های خدمات بانکی، شاهد رونق بیش از پیش اشتغال و تولید در مناطق مذکور خواهیم بود.

صباغی راه اندازی روستانت جهت اعطای تسهیلات ارزان قیمت، فعال‌سازی اَپ موبایل روستائی و افزایش تعداد دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در سطح روستاها را از جمله خدمات جدید در روستاها برشمرد.
همچنین علیرضا پورحسین رئیس اداره کل امور شعب و سعید وحدت مدیرشعب پست بانک استان البرز در این جلسه درخصوص ساماندهی شعب و باجه‌های خدمات بانکی جهت ارتقاء سوددهی و عملکرد شعب و باجه‌ها در راستای پیاده سازی تسهیلات صندوق توسعه ملی توضیحاتی را ارائه نمودند.


ثبت نظر

ارسال