مدیرامور سرمایه انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران:گردش شغلی و توجه به سرمایه انسانی موجب پویائی در مجموعه می شود

نمایه بانک : فریدون کهزادیان مدیرامور سرمایه انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران ضمن اشاره بر ضرورت تأمین نیروی انسانی در بخش های مختلف گفت: شایسته سالاری، گردش شغلی و توجه به سرمایه انسانی در این بانک موجب اعتلای مجموعه و تثبیت جایگاه آن در شبکه اقتصادی کشور می شود.
  • پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت 13:12

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، وی درجلسه بررسی مصوبات هیأت مدیره ویژه استان ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: این بانک به‌عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی فرصت بسیار ارزشمندی برای خدمت به نظام در راستای ایجاد اشتغال در روستاها و تأمین مالی سرمایه در گردش فعالان حوزه های IT و ICT و شرکت های دانش بنیان و حمایت از طرح های ملی دراختیار دارد و باید از این مهم جهت جذب سرمایه و ارتقاء خدمات رسانی بهره لازم را ببرد.
کهزادیان بنگاه های اقتصادی بویژه بانک ها را بعنوان بزرگترین منبع تأمین سرمایه گذاری در چرخه اقتصادی کشور دانست و گفت: باید با ارتقاء تخصص فعالیت های اقتصادی پویائی لازم را داشته باشد.
کهزادیان عنوان کرد: 
مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی جذب منابع سرگردان در روستاها و ورود آن به طرح های توسعه اقتصادی و در راستای آن حمایت از طرح های دارای توجیه اقتصادی را بسیار مهم دانست.
داود کریمی مدیر امور هماهنگی حوزه مدیریت نیز در این جلسه بر ضرورت برگزاری جلسه های بررسی مصوبات هیأت مدیره بانک در ادارات ستادی و اجرائی برای تبیین مشکلات و ارائه رهنمودهای لازم جهت ایجاد انگیزه و هم افزائی لازم برای خلق ظرفیت جدید در بانک تأکید کرد. 
وی با اشاره به زیرساخت ها و ظرفیت های موجود در بانک ازجمله عاملیت صندوق توسعه ملی عنوان کرد: باید با نگاه جدید و ایجاد تغییرات لازم جهت این مهم گام های اساسی برداشته و تمامی خلأهای احتمالی در این مسیر را پوشش داده تا خدمات رسانی شایسته ای در این راستا داشته باشیم.
کریمی در پایان بر ضرورت آموزش و بازنگری در برخی از دستورالعمل ها درخصوص صندوق توسعه ملی تأکید و توجه و همت بیشتر مسئولان و کارکنان بانک را در شناسائی طرح های دارای توجیه اقتصادی برای کمک به چرخه تولید را خواستار شد.
همچنین در ادامه این جلسه سیدرحمان حسین پور رئیس اداره حوزه مدیریت و امور شرکت ها، وحید اصفهانی رئیس اداره کل نیروی انسانی و رفاه، نورالله طالش پور رئیس اداره کل پشتیبانی و املاک و سعید وحدت مدیر شعب پست بانک استان البرز هریک درخصوص مباحث مطرح شده توضیحات لازم را ارائه کردند.


ثبت نظر

ارسال