برگزاری مراسم معارفه مدیر و معاون شعب استان مازندران

نمایه بانک : مراسم تودیع و معارفه مدیر و معاون شعب استان مازندران با حضور پدرام رئیس و توکلی عضو هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها و پورطولابی رئیس اداره کل حراست بانک قرض الحسنه مهرایران در محل ساختمان مدیریت این استان برگزار شد.
  • دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 15:53

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم اسحق طاهری خنکدار بعنوان مدیر جدید شعب استان مازندران معرفی و از زحمات خطیبی مدیریت سابق تشکر و قدرانی بعمل آمد.
پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن قدرانی از زحمات و خدمات مدیریت سابق استان برای طاهری مدیر جدید شعب استان مازندران آرزوی موفقیت نمود و از تمامی پرسنل بانک اعم از ستاد و شعب خواست تا با همراهی و همدلی و حرکت در چهارچوب سیاست های بانک در به ثمر رسیدن اهداف مجموعه گام های مثبتی را بردارند تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر باشیم.
در ادامه، توکلی عضو هیات مدیره نیز از اقدامات صورت گرفته برای تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده در استان تقدیر نمود و از همکاران خواست تا در فرصت باقی مانده از سال، تمامی تلاش خود را برای اجرای کامل سیاست های اعتباری ابلاغ شده به کار گیرند.

نجدی مدیر امور استان ها نیز در ادامه، ضمن اشاره به آمار عملکرد شعب استان، نکات لازم در خصوص جذب منابع، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات را بیان نمود.

پورطولابی رئیس اداره کل حراست نیز از اقدامات موثر خطیبی تشکر کرد و برای مدیر و معاون شعب جدید استان آرزوی توفیق نمود تا با هم افزایی و گسترش تعاملات کارکنان صف و ستاد در مسیر اهداف بانک موفق و پیروز باشند.

در پایان، طی حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران، اسحق طاهری خنکدار به سمت مدیر و عین اله اسحقی اطربی به عنوان معاون مدیریت شعب استان مازندران منصوب شدند.


ثبت نظر

ارسال