سمینار « طرح تلاش ۲» در بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

نمایه بانک : امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در «سمینار طرح تلاش ۲» که با حضور مدیران شعب استان های تحت نظارت خود در محل ستاد ادارات مرکزی بر گزار شد، ضمن تشریح اهم موضوعات و اقدامات صورت گرفته برای تحقق برنامه های مطروحه در طرح تلاش یک، بر اهتمام بیش از پیش همکاران در راستای نیل به اهداف ترسیمی پایان سال تأکید کرد.
  • پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت 10:40

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، این سمینار با حضور نجدی مدیر امور استان ها، اقدامی رییس اداره کل سازمان و برنامه ریزی، نورمحمدی رییس اداره کل حقوقی و پیگیری وصول مطالبات، اخوان رییس اداره کل اعتبارات و بین الملل و خانم رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی برگزار شد.

همچنین، مدیران شعب استان های گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری به منظور تبیین اقدامات و برنامه های تدوین شده برای دستیابی به اهداف ترسیمی پایان سال در سمینار « طرح تلاش ۲» شرکت نموده و ضمن بیان فعالیت های انجام شده در طرح تلاش یک، به تشریح عملکرد استان پرداختند.
در این سمینار، امامی با اشاره به اهمیت اصل مشتری مداری به عنوان سرلوحه فعالیتهای یک مجموعه مالی همچون بانک خاطر نشان ساخت: کمک به اقشار نیازمند امر پسندیده ای است که خداوند برای آن اجر و ثواب بسیار قرار داده و بی تردید این پاداش نصیب کسانی خواهد شد که با حفظ شخصیت و کرامت افراد، مشکلات و دغدغه های آنان را مرتفع می سازند.
عضو هیات مدیره بانک از کلیه همکاران خواست تا با مغتنم دانستن فرصت خدمت و تلاش در چنین جایگاهی، تمام بضاعت و توان خود را در جهت اشاعه فرهنگ زیبای قرض الحسنه در جامعه و همچنین کاهش آلام محرومین و نیازمندان بکار بندند.
در ادامه، با ارزیابی و بررسی آمار عملکرد استان ها، رهنمودهای لازم برای تحقق اهداف مدنظر در طرح تلاش ۲ تا پایان سال جاری ارائه شد که اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال