نیروگاه دمیرچلیک آذران با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح خواهد شد/ بانک صنعت و معدن، رتبه اول در تامین مالی بخش صنعت و معدن در استان فارس

نمایه بانک : با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن نیروگاه مقیاس کوچک شرکت دمیرچلیک آذران به بهره برداری می رسد./ بانک صنعت و معدن رتبه اول در تامین مالی بخش صنعت و معدن استان فارس را به خود اختصاص داد.
  • سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت 11:25

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، برای اجرای این طرح که 28 مگاوات برق تولید خواهد کرد مبلغ 14 ونیم میلیون یورو تسهیلات ارزی اختصاص یافته است.
شرکت دمیرچلیک آذران در استان آذربایجان شرقی احداث شده و با بهره برداری از آن برای 23 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است استان آذربایجان شرقی طرح هایی با تسهیلات بیش از 70 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده است.


بانک صنعت و معدن، رتبه اول در تامین مالی بخش صنعت و معدن در استان فارس

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، بانک صنعت و معدن رتبه اول در تامین مالی بخش صنعت و معدن استان فارس را به خود اختصاص داد.
طی سال گذشته مبلغ 190 میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد، توسعه و تکمیل، بازسازی و تامین سرمایه در گردش واحدهای مختلف صنعتی استان فارس توسط سرپرستی استانی بانک صنعت و معدن پرداخت شد که این امر در رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان بسیار اثرگذار بوده است.
بر اساس این گزارش درمدت یاد شده مبلغ 46 میلیارد تومان نیز جهت طرح های کاغذ زاگرس فارس، ، فرسایار کاج، پارس فن آوران کوشا و پرسا بتن توسط این بانک تصویب شده که متناسب با پیشرفت طرح در جریان پرداخت قرار خواهد گرفت.
گفتنی است بانک صنعت و معدن از ابتدای اجرای طرح رونق تولید تاکنون حدود 127 میلیارد تومان تسهیلات در قالب این طرح به صنایع کوچک و متوسط استان فارس پرداخت کرده است.


ثبت نظر

ارسال