شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت، اقتصادی ماندگار است

نمایه بانک : علیرضا رزم حسینی در بازدید از غرفه اقتصاد ماندگار (نشریه تخصصی شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت) افزود: توانمند سازی جامعه محلی از مسیر خانوار روستایی و شهری با مشارکت مردمی یکی از مهمترین مزیتهای این شبکه است.
  • یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 7:11

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، وی با بیان اینکه سال گذشته بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان معین اقتصاد مقاومتی گلباف به منطقه ورود پیدا کرده است، اظهار داشت: خوشبختانه این بانک با ایجاد مدل شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت و همکاری چهار مجموعه دیگر (دانشگاه صنعتی شریف، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، گروه توسعه کارآفرینی ثمین و شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت) توانسته اقدامات مناسبی در گلباف انجام دهد.

رزم حسینی گفت: تا کنون چندین بار از این منطقه و اقدامات صورت گرفته بازدید کرده ام و خوشبختانه این شبکه جریان خوبی را راه اندازی کرده است.
استاندار کرمان افزود: اگر این مدل ماندگار شود در درازمدت آثار خود را در بخش اقتصادی و فرهنگی اجتماعی خواهد گذاشت.
وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در کرمان یادآور شد: اگر الزامات بعدی را در استان مبنی بر اقتصاد مردمی پیاده کنیم صد در صد حوزه اقتصاد مقاومتی را به خوبی تعریف کرده ایم. 
رزم حسینی با اشاره به نامه رییس جمهور مبنی بر اینکه عملکرد استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی به عنوان الگو به سایر استان ها ابلاغ شود، گفت: با توجه به اینکه استان ها چقدر بخواهند این کار را دنبال کنند و با توجه به علاقه مندی آنها در این حوزه ، استانداری کرمان آمادگی ارائه تمام دستورالعمل های اجرایی و مدون اقتصاد مقاومتی را به سایر استانها دارد.
به گفته وی آمادگی کامل برای ارائه اینکه کار از کجا شروع و به کجا ختم شود در استانداری کرمان وجود دارد. 
رزم حسینی بابیان اینکه مسوولین یازده استان از مناطق اقتصادمقاومتی کرمان بازدید کرده اند، اظهارداشت: دو هفته قبل استانداری فارس خواستار پیاده سازی مدل اقتصاد مقاومتی کرمان در فارس شد و امید می رود نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد. 
استاندار کرمان در پایان با اشاره به نامگذاری نشریه اقتصادماندگار گفت: همانطور که از نام ماهنامه خبری این شبکه پیداست به طور حتم شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت، اقتصادی ماندگار را برای بسیاری از بخش ها و شهرهای کوچک رقم خواهد زد.


ثبت نظر

ارسال