بانک قرض الحسنه مهر ایران در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه دارای جایگاهی ویژه است

نمایه بانک : پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان آذربایجان شرقی از دوایر ستادی و شعب بانک بازدید کرد و ضمن ارزیابی ظرفیت و پتانسیل های پولی و مالی استان، تلاش همکاران برای افزایش سهم بانک از بازارهای هدف را خواستار شد.
  • دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 16:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام در این بازدیدها، آمار عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی را بررسی و رهنمود های لازم در حوزه های مشتری مداری، بازاریابی، رعایت بهداشت اعتباری و اهتمام کامل به جایگاه بانک در رفع نیازهای مالی اقشار ضیف و آسیب پذیر جامعه ارائه شد.
در ادامه، جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی با حضور رییس هیات مدیره بانک برگزار شد و در ابتدای جلسه گزارش مبسوطی از فعالیت های صورت گرفته در زمینه های جذب منابع، کنترل مصارف، پیگیری وصول مطالبات و همچنین اقدامات موثر برای پرداخت تسهیلات ازدواج و طرح های تداوم مهر، انگیزش مهر و پیوند مهر توسط علی نجاتی مدیرشب استان آذربایجان شرقی تشریح شد.
در ادامه، محسن پدرام بیان داشت:
بانک قرض الحسنه مهرایران امروز، تبدیل به یک بانک مهم و شاخص شده و از طریق ایجاد ارتباط مناسب با بخش های مختلف جامعه و ارائه خدمات مطلوب به اقشار آسیب پذیر نقشی تأثیر گذار در صحنه خدمات رسانی به مردم را به عهده گرفته است.
وی همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران را جوانانی پویا، دلسوز، متخصص و با انگیزه دانست و استعدادهای انسانی موجود را ظرفیتی عظیم برای رشد و تعالی روزافزون بانک عنوان نمود.
رئیس هیات مدیره بانک، استان آذربایجان شرقی را دارای پتانسیل رشد بسیار بالاتر از وضع فعلی دانست و بیان داشت: مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی باید در رده های ممتاز کشور و بین ۳ استان برتر در حال رقابت باشد.
وی بر مشارکت کلیه کارکنان بانک اعم از روسا، معاونین، متصدیان و خدمتگزاران در امر بازاریابی تاکید نمود و به شعب با رشد پایین تذکر داد.
پدرام، با اشاره به نسبت مطالبات بر مصارف پایین بانک و بالا بودن همین نسبت در برخی از شعب، بر کاهش این نسبت به زیر یک درصد تأکید و خواستار دقت کلیه روسای شعب در اخذ تضامین از وام گیرندگان جهت جلوگیری از عواقب حقوقی آن شد.
در ادامه این جلسه، نجدی مدیر امور استان های بانک نیز عملکرد بانک در طی ۷ ماهه گذشته سال ۹۶ را بسیار مطلوب عنوان کرد و دستیابی به رشد ۴۱ درصدی منابع را مرهون زحمات و تلاش های بی دریغ کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران دانست.
اهمیت تسهیل و تسریع در پرداخت وام های ازدواج، امکانات جدید خدمات نوین بانک و جذابیت آن برای مشتریان، اهمیت رفتار مناسب با مشتری حتی در مواردی که ارائه خدمت ممکن نباشد، تأکید بر تلاش مضاعف در وصول مطالبات و ... از دیگر مواردی بود که توسط مدیر امور استان های مطرح شد.


ثبت نظر

ارسال