بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

نمایه بانک : دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در چهارمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور از غرفه های رسانه‌های خبری این نمایشگاه بازدید و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
  • سه شنبه 9 آبان 1396 ساعت 13:18

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر اکبری در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا) و سایر خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری بازدید کرد و ضمن تشریح گام های موثر صورت گرفته برای توسعه بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه، به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
معرفی سبد محصولات، توضیح طرح های تسهیلاتی (همچون تداوم مهر، انگیزش مهر، پیوند مهر ایران) و همچنین فعالیت های انجام شده در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک (مانند: توزیع ۳۳ هزار بسته آموزشی وبهداشتی میان دانش آموزان مناطق محروم و حمایت از مددجویان سازمان های کمیته امداد، بهزیستی و زندان ها و ... ) بخشی از موارد مطرح شده در این نشست ها بود.
شایان ذکر است، در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.
همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه به نمایشگاه مطبوعات امسال آمده‌اند.


ثبت نظر

ارسال