اعلام شماره حساب نزد بانک ملی ایران برای کمک نقدی به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه/خدمت رسانی بی وقفه تیم پزشکی بیمارستان بانک ملی ایران در مناطق زلزله زده کرمانشاه

نمایه بانک : شماره حساب ٩٩٩٩٩ هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملی ایران به منظور جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به مردم حادثه دیده کرمانشاه در نظر گرفته شده است./ تیم اعزامی بیمارستان بانک ملی ایران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با حداکثر توان ممکن در حال خدمت رسانی به مردم حادثه دیده است.
  • سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت 13:27

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، امکان واریز وجه نقد به این حساب از همه شعب بانک در سراسر کشور فراهم است.

همچنین در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه و آسیب دیدن تعدادی از هموطنان، کارکنان بانک ملی ایران در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، بخشی از حقوق ماه جاری خود را برای کمک به این حادثه دیدگان تخصیص می دهند.


خدمت رسانی بی وقفه تیم پزشکی بیمارستان بانک ملی ایران در مناطق زلزله زده کرمانشاه

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، تیم اعزامی بیمارستان بانک ملی ایران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با حداکثر توان ممکن در حال خدمت رسانی به مردم حادثه دیده است.

پزشکان و پرستاران بانک که از عصر گذشته در منطقه مستقر شده اند، بدون وقفه در بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب به مداوای آسیب دیدگان مشغولند.

همچنین تعدادی از آسیب دیدگان در زلزله سر پل ذهاب توسط آمبولانس و تیم پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران به کرمانشاه اعزام شدند.

به دنیا آمدن یک نوزاد دختر توسط تیم اعزامی بیمارستان بانک ملی ایران در ساعت 5 و 20 دقیقه صبح امروز نیز یکی از اتفاقات جالب توجه در بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب بود.

همکاران بانک ملی ایران نیز به نمایندگی از مدیرعامل بانک، پس از تولد این نوزاد که «آوا» نام گرفته است، هدیه ای به رسم یادبود به او اهدا کردند.


ثبت نظر

ارسال