موکب های بانک رفاه در خدمت زائران اربعین حسینی/ برپایی موکب بانک رفاه در استان کرمانشاه

نمایه بانک : بانک رفاه برای مشارکت در خدمات رسانی به زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع)، موکب هایی را در شهرهای ایلام ،مهران، شلمچه و چذابه برپا کرده است. همچنین موکب بانک رفاه در کرمانشاه در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران اربعین حسینی با کامل ترین امکانات و خدمات بر پا شد.
  • چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 19:8

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، بانک رفاه برای مشارکت در خدمات رسانی به زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع)، موکب هایی را در شهرهای ایلام ،مهران، شلمچه و چذابه برپا کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در موکب های بانک رفاه تمهیدات ویژه بانکی در نقاط مرزی کشور تدارک دیده شده است و از هموطنان و زواری که قصد عزیمت به کشور عراق و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را دارند پذیرایی به عمل خواهد آورد.


برپایی موکب بانک رفاه در استان کرمانشاه

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، موکب بانک رفاه در کرمانشاه در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران اربعین حسینی با کامل ترین امکانات و خدمات بر پا شد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در این موکب که در مسیر اصلی تردد زائران به کشور عراق و در محل 15 کیلومتری شهر کرمانشاه قرار گرفته است، با استقرار دستگاه خودپرداز سیار و پذیرایی از زائران به صورت 24 ساعته میزبان زائران حسینی است.
همچنین بانک رفاه برای تسهیل برداشت وجوه نقد از دستگاه های خودپرداز، سقف برداشت را به 5 میلیون ریال افزایش داده است. 
گفتنی است موکب های بانک رفاه در شهرهای ایلام، مهران، شلمچه، چذابه و کرمانشاه آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.
 


ثبت نظر

ارسال