بانک مرکزی از اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهرایران در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج تقدیر کرد

نمایه بانک : سیف، رییس کل بانک مرکزی در آیین تقدیر از بانک های عامل اجرایی «طرح ضربتی اعطای وام ازدواج» که در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار شد با اهدای لوح سپاس، از زحمات مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای تحقق صد درصدی اهداف طرح، تقدیر و تشکر نمود.
  • سه شنبه 9 آبان 1396 ساعت 19:12

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی در این مراسم با تشکر از عملکرد بانک های عامل در طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج و پرداخت بیش از ۸۸۵ هزار فقره تسهیلات ازدواج از ابتدای سال ۹۶، یادآور شد: سنت زیبای قرض الحسنه یکی از مهمترین برکات اجرای قانون بانکداری بدون ربا است که امیدواریم استمرار این سنت حسنه، آثار مثبت بیشتری برای گشودن گره های بیشتری از مشکلات زندگی مردم داشته باشد.
وی تاکید کرد: هموطنان عزیز می توانند با مشارکت بیشتر در افزایش منابع قرض الحسنه، بانک های کشور را در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یاری کنند .
وی با اشاره به اقدامات کنترلی بانک مرکزی برای تفکیک کامل منابع قرض الحسنه از سایر منابع بانک ها خاطرنشان ساخت: اکنون اطمینان بسیار بیشتری نسبت به تخصیص بهینه منابع قرض الحسنه بانک ها در جهت رفع مشکلات مردم ایجاد شده است .
در خاتمه این مراسم لوح تقدیر از عملکرد بانک های عامل در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج توسط وزیر ورزش و جوانان و رییس کل بانک مرکزی به مدیران ارشد این بانک ها اهدا شد.
گفتنی است، بانک قرض الحسنه مهرایران از جمله یازده بانک کشور است که در قالب اجرای طرح ضربتی وام ازدواج اقدام به اعطای وام ده میلیون تومانی ازدواج به ۱۵هزار ۳۳۴ نفر از متقاضیان نموده است.
این بانک طی ۷ ماهه سال ۹۶ بالغ بر ۲۴ هزار و ۷۵۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۲۵۸۶ میلیارد ریال پرداخت نموده که نسبت به کل وام های پرداختی ازدواج جوانان در سال ۹۵ بیش از ۱۳۰ درصد رشد داشته است.
بانک قرض الحسنه مهرایران در سال ۹۵ نیز بالغ بر ۱۸ هزار و ۸۵۵ فقره تسهیلات ازدواج به اعتبار ۱۷۵۶ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است


ثبت نظر

ارسال