پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌ قیمت به کشاورزان و دامداران / قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از نقش حمایتی پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق کم‌برخوردار

نمایه بانک : خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این بانک تاکنون بیش از 2هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به کشاورزان و دامداران پرداخت کرده است. دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با علی فروزان‌خواه مدیرشعب پست بانک استان از نقش حمایتی این بانک در راستای اشتغال‌زائی در مناطق روستائی و کم برخوردار قدردانی نمود.
  • دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:24

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، وی ضمن اعلام خبر فوق گفت: این بانک با توجه به رسالت ذاتی خود مبنی بر خدمت‌رسانی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار و به‌عنوان بزرگترین خرده‌بانکدار کشور، توانسته است برای توسعه اقتصاد روستاها و رونق کسب‌و‌کارهای خرد بیش از 2 هزار میلیارد تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی در بخش های کشاورزی، دامداری و منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و سایر بخش‌های مرتبط پرداخت نماید.
وی تصریح کرد: این تسهیلات در مناطق محروم جهت خرید تجهیزات کشاورزی تا سقف 80 درصد قیمت دستگاه‌ها با بازپرداخت 5 ساله و با نرخ 10 درصد و در مناطق برخوردار نیز بعنوان سرمایه در گردش تا سقف 80 درصد مبلغ خرید مواد اولیه با نرخ 14درصد می‌باشد.
فرحی گفت: در بخش خدمات کشاورزی نیز به منظور ارتقاء کیفیت تولید در تأمین کود، تهیه بذر مرغوب، بوجاری و سایر عوامل تأثیرگذار بر کیفیت محصولات به متقاضیان این بخش تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌شود.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران درپایان افزود: اساس تحقق اقتصاد مقاومتی رونق تولیدات داخلی است و پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دامداران به‌عنوان تأمین‌کنندگان نیازهای اساسی جامعه می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال و تشویق تولید داخلی در جلوگیری از مهاجرت روستائیان نیز مؤثر باشد.


به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با علی فروزان‌خواه مدیرشعب پست بانک استان از نقش حمایتی این بانک در راستای اشتغال‌زائی در مناطق روستائی و کم برخوردار قدردانی نمود.
وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: با توجه به اقدامات هدفمند و عملکرد مناسب این بانک در راستای کمک به اشتغال روستائی و حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در بخش کشاورزی، دامداری و صنایع تبدیلی می‌توان پست بانک ایران را به‌عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه ICT دانست.
همچنین فروزان‌خواه در این نشست با اشاره به اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و عاملیت این بانک و طرح نصب 1000دستگاه خودپرداز(ATM) درسطح روستاهای کشور نشان از نقش حمایتی پست بانک ایران درراستای رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدائی دانست. 
وی در راستای توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک و کاهش شکاف دیجیتالی درسطح روستاها عنوان کرد: با توجه طرح مذکور تاکنون تعداد 21 دستگاه خودپرداز(ATM) در روستاهای فاقد دستگاه خودپرداز این استان نصب و راه اندازی شده است.
مدیرشعب پست بانک استان درپایان؛ خواستار حمایت بیشتر استانداری از این بانک جهت ارتقاء سطح معیشعت روستائیان شد.

ثبت نظر

ارسال