شعبه میدان معلم کاشان در ارائه خدمات قرض الحسنه و طرح «پیوند مهرایران» پیشتاز است

نمایه بانک : شعبه میدان معلم شهرستان کاشان یکی از شعب موفق بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان است که طی مدت ۱۳۰ روز توانسته بالغ بر ۸۷ میلیارد ریال منابع قرض الحسنه جذب نماید؛ از این رو به منظور به اشتراک گذاری تجربیات برای کسب موفقیت های بیشتر سایر شعب، با سید رضا راستی الحسینی رئیس شعبه مذکور گفتگو نمودیم.
  • دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 15:13

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، راستی الحسینی در رابطه با اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه های مختلف بانکداری بیان داشت: با برنامه ریزی منسجم و تلاش های انجام شده، علیرغم تازه تاسیس بودن شعبه میدان معلم، موفق به جذب بیش از ۸۷ میلیارد ریال در مدت ۱۳۰ روز شده ایم.

وی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد مشتریان را اشخاص حقیقی تشکیل داده اند، افزود: این امر، جذابیت خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران و استقبال بی نظیر هموطنان از سبد محصولات و طرح های تسهیلات آن را نشان می دهد.
رئیس شعبه میدان معلم ضمن تاکید به ویژگی های رفتاری متقاضیان در برخورداری از خدمات قرض الحسنه بانک تصریح کرد: برخی از مشتریان پس از دریافت تسهیلات و خدمات مورد نظر، سطح تعاملات خود را تا حدودی کاهش می دهند. در این خصوص، با استفاده از خلاقیت و نوآوری در خلق طرح های مناسب همچون تداوم مهر، انگیزش مهر و پیوند مهر ایران می توان این دسته از مشتریان را به استمرار همکاری های بلند مدت تشویق کرد.
راستی الحسینی در رابطه با توجه مراجعین شعبه معلم کاشان به طرح پیوند مهر ایران اظهارداشت: این شعبه در مدت زمانی کوتاه، با تشریح کامل و صریح طرح پیوند مهر و پاسخگویی مناسب به سوالات متقاضیان، سهم بسزایی از افتتاح حساب این طرح را به خود اختصاص داده است تا مشتریان بتوانند با بهره مندی از این نوع خدمات گسترده بانک قرض الحسنه مهر ایران برای آینده خود و فرزندانشان سرمایه گذاری کنند.
وی همچنین، در خصوص اهمیت تلاش برای تحقق اهداف و برنامه های راهبردی اقتصاد مقاومتی و گامهای موثر شعبه مذبور در این زمینه، گفت: همکاران شعبه میدان معلم، بخشی از توجهات خود را به جذب منابع قرض الحسنه و تخصیص آن به حوزه های کارآفرینی و اشتغال با هدف راه اندازی کسب و کارهای کوچک و یا تهیه تجهیزات و ادوات کار معطوف داشته اند.
راستی الحسینی، توسعه بانکداری الکترونیک را یکی از ابزارهای ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیر حضوری دانست و تصریح کرد: امکانات و خدمات الکترونیکی بانک علاوه بر تسهیل در انجام امور بانکی، با جلوگیری از ترددهای غیر ضروری، موجبات کاهش ترافیک و به تبع آن پاکی هوا و بهبود محیط زیست را فراهم می کند. از این رو تلاش می کنیم تا با افزایش آگاهی مشتریان، میزان برخورداری از این دسته از خدمات را افزایش دهیم.
وی درباره فعالیت های انجام شده در عرصه مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع و رعایت اصول اخلاقی بیان داشت: تمامی همکاران سعی دارند تا با ارئه مطلوب انواع خدمات بانکی حس رضایتمندی مشتریان را ارتقاء دهند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


ثبت نظر

ارسال