خدمات گسترده بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران

نمایه بانک : مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک خدمات گسترده ای را در زمینه بانکداری الکترونیک به مشتریان ارائه می کند.
  • شنبه 20 آبان 1396 ساعت 10:10

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، یوسف نجدی افزود: به منظور توجه به نیازهای اقشار مختلف جامعه، رویکرد بانک توجه به مشتریان حقیقی است تا از این طریق بتوانیم به توانمند سازی این اقشار بپردازیم.
وی اظهارداشت: اخلاق مداری، محور رفتار سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران است وهمه کارکنان در این بانک تلاش می کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را کسب کنند.
مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی، تسهیلات قرض الحسنه را برای توانمند سازی اقشار آسیب پذیر از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می کند و تلاش دارد تا از این طریق به بازگشت این افراد به جامعه کمک کند تا به جامعه ای سالم و پویا برسیم.
یوسف نجدی اظهار داشت: استان خوزستان از ظرفیتهای بسیار بالایی برخوردار است و ما نیز تلاش داریم تا از طریق خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بتوانیم به مردم شریف این استان خدمتی ماندگار داشته باشیم.


خدمات ویژه بانک قرض‌الحسنه مهرایران به زائران حسینی در ایام اربعین

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک قرض الحسنه مهرایران برای مشارکت در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، موکب هایی را در استان های ایلام و خوزستان برپا کرد و با توزیع اقلام فرهنگی و پذیرایی ازعزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین استقرار۴ دستگاه خودپرداز سیار به منظور بهره مندی زائران از خدمات ریالی از قبیل دریافت وجه نقد و انجام کلیه تراکنش های شتابی از زائران استقبال نمود.

ثبت نظر

ارسال