تصویب بیش از 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات کلان در بانک ملی ایران طی مهر ماه/ بازدید گروهی دانشجویان ایرانی و آلمانی رشته معماری از موزه بانک ملی ایران/ انتصاب رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران

نمایه بانک : بانک ملی ایران در مهر ماه سال جاری پرداخت بیش از 11 هزار و 338 میلیارد ریال تسهیلات کلان را تصویب کرده است.
  • چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 15:7

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، از مجموع درخواست های تعیین تکلیف شده در هفتمین ماه امسال، سه فقره تسهیلات کلان در قالب تمدید دوران مشارکت تسهیلات مصوب قبلی و پنج فقره تصویب تسهیلات جدید در زمینه هایی مانند پالایش نفت، تولید کیک و کلوچه، احداث هتل در مناطق آزاد و صنعت نساجی بوده است.

عمده تسهیلات مصوب مذکور به مبلغ هشت هزار میلیارد ریال به منظور احداث پالایشگاه نفت معرفی شده از سوی شورای راهبری اقتصاد مقاومتی بوده است.

همچنین در راستای اجرای سیاست های دولت محترم مبنی بر ساماندهی و کمک به راه اندازی، تکمیل و تقویت واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از 100 نفر، بانک ملی ایران تا پایان مهر ماه 385 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از چهار هزار و 568 میلیارد ریال پرداخت کرده است.


بازدید گروهی دانشجویان ایرانی و آلمانی رشته معماری از موزه بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،گروهی از دانشجویان معماری دانشگاه های آخن آلمان و دانشگاه تهران از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این دانشجویان که در یک کارگاه معماری شرکت کرده بودند، برای بررسی سبک و عناصر هنری به کار رفته در بنای موزه بانک، ضمن بازدید از موزه و تزیینات وابسته به معماری آن، از اشیای نگهداری شده موزه نیز دیدن کردند و چیدمان داخلی و طراحی آن را مورد تحسین قرار دادند.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17  جهت بازدید به این موزه در خیابان فردوسی تهران  مراجعه کنند.


رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران منصوب شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با حکم دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، رضا خسروی به ریاست مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک در جلسه معارفه و اعطای این حکم انتصاب با بیان این که اگرچه بانک ملی ایران یک موسسه مالی و اقتصادی است، اما مسائل معنوی و ارزشی جایگاه والایی در آن دارد، گفت: مدیریت و کارکنان بانک به این مسائل توجه ویژه دارند و آنها را در اولویت های کاری خود قرار داده اند.

وی افزود: توجه به ایثارگران و حقی که آنها به گردن همه ما دارند، در راس فعالیت های بانک است و همواره سعی بر این بوده که به خواسته های خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه توجه شود.

بارانی با تاکید بر این که بانک ملی ایران به منظور ساماندهی، سرعت دادن و بهبود بخشیدن خدمت رسانی به ایثارگران و جانبازان مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک را ایجاد کرده است، اظهار کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، خلاء چنین مرکزی را در بانک احساس و بر تاسیس آن اصرار کردند تا امور این بخش بهتر پیش برود.

رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام بر تکفیری های داعش، تاکید کرد: امنیت امروز کشور، مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران است و ما امیدواریم ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها در بانک روز به روز بهتر شود.

گفتنی است در این جلسه، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.


ثبت نظر

ارسال