انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری عام از سوی بانک رفاه/ آخرین آمار تسهیلات اعطایی بانک رفاه به بنگاه ها/ بخشش جرائم تاخیر تسهیلات در بانک رفاه به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول

نمایه بانک : بانک رفاه اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری عام مرحله سیزدهم را از تاریخ 96.09.04 لغایت پایان وقت اداری روز 96.09.09 منتشر می کند.
  • چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 15:23

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، بانک رفاه اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری عام مرحله سیزدهم را از تاریخ 96.09.04 لغایت پایان وقت اداری روز 96.09.09 منتشر می کند.
سررسید این اوراق یک ساله و معاف از مالیات با نرخ سود علی الحساب 16 درصد سالانه است.
نرخ بازخرید اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری ویژه بانک رفاه قبل از سررسید 14 درصد سالانه، با نام، الکترونیکی و قابل انتقال به غیر است.
همچنین مقاطع پرداخت سود علی‌الحساب ماهانه و تضمین اصل سرمایه و پرداخت سود ماهانه توسط بانک صورت می گیرد.


آخرین آمار تسهیلات اعطایی بانک رفاه به بنگاه ها

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، بانک رفاه طی سال 95 لغایت پایان مهر ماه سالجاری، بالغ بر 5.391 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ مدیریت شعب این بانک در استان های خراسان رضوی، فارس و یزد به ترتیب دارای بیشترین پرداختی از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط به مبلغ 661، 507 و 428 میلیارد ریال بوده اند.


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) وجه التزام متعلقه تسهیلات بدهکارانی که نسبت به تسویه تسهیلات و اقساط غیر جاری خود به بانک اقدام کنند، مورد بخشش قرار می گیرد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه ، به منظور ترغیب و تشویق بدهکاران بخش های مختلف اقتصادی، وجه التزام متعلقه تسهیلات بدهکارانی که در فاصله زمانی 96.8.29 لغایت پایان وقت اداری 96.9.14 کلیه دیون غیر جاری خود را تسویه کنند، بر مبنای 6 درصد وجه التزام بخشوده خواهد شد.
بر اساس این گزارش، این بخشش فقط شامل وجه التزام محاسبه شده در مقطع تسویه تسهیلات خواهد بود و جرائم تاخیر اخذ شده قبل از این طرح، مشمول بخشش نخواهد بود.

ثبت نظر

ارسال