12 میلیارد ریال کمک نقدی کارکنان بانک کشاورزی به زلزله زدگان استان کرمانشاه/ استقرار کانکس های اهدایی بانک کشاورزی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

نمایه بانک : مجموع کمک های نقدی کارکنان بانک کشاورزی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه به 12 میلیارد ریال رسید. همچنین کانکس های اهدایی بانک کشاورزی که به منظور اسکان زلزله زدگان به استان کرمانشاه ارسال شده بودند در محل مستقر شدند.
  • چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 1:33

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، درپی وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه، کارکنان بانک کشاورزی به منظور ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده و مشارکت در حل مشکلات زلزله زدگان، تا کنون علاوه بر ارسال 14 کامیون کمک های غیرنقدی و تهیه و استقرار کانکس برای اسکان زلزله زدگان، 12 میلیارد ریال کمک نقدی به شماره حسابی که به همین منظور افتتاح شده است واریز کرده اند.


استقرار کانکس های اهدایی بانک کشاورزی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، کانکس های اهدایی بانک کشاورزی که به منظور اسکان زلزله زدگان به استان کرمانشاه ارسال شده بودند در محل مستقر شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و برای ابراز همدردی با زلزله زدگان استان کرمانشاه، نسبت به تهیه و ارسال کانکس برای اسکان موقت هموطنان زلزله زده اقدام کرد.


ثبت نظر

ارسال