برگزاری جلسه اصلی کمیسیون هماهنگی ادارات رفاه کارکنان بانک‌ها به میزبانی پست‌بانک‌ایران

نمایه بانک : دویست و هشتادمین جلسه اصلی کمیسیون هماهنگی ادارات رفاه کارکنان بانک‌ها به منظور پیگیری روند تدوین آئین‌نامه رفاهی مشترک بانک‌ها، هفتم آذرماه به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد.
  • سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت 0:54

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، در این جلسه فریدون کهزادیان مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی این بانک با تبریک مناسبت های ربیع الاول به تشریح اهمیت و ضرورت توجه به رفاه کارکنان به‌عنوان سرمایه اصلی سازمان‌ها پرداخت و گفت: هماهنگی بین بانک‌ها در طراحی برنامه‌های رفاهی مانند تسهیلات کارکنان، اماکن رفاهی، صندوق آتیه، کمک هزینه تحصیلی، درمان، تحصیل و سایر امور یک ضرورت بوده و تأمین کننده رضایت کارکنان بانک‌ها خواهد بود .
وحید اصفهانی رئیس اداره‌کل سرمایه انسانی و رفاه پست‌بانک‌ایران نیز در ادامه جلسه ابراز امیدواری کرد که جلسات این کمیسیون منجر به هماهنگی بیشتر و طراحی برنامه‌های متناسب با نیازهای کارکنان بانک‌ها شود.
همچنین در این جلسه معاون دبیر کمیسیون هماهنگی ادارات رفاه کارکنان بانک‌ها و اعضای این کمیسیون به بحث و تبادل نظر درخصوص وضعیت اماکن رفاهی، تسهیلات ویژه کارکنان و راهکارهای تدوین آئین‌نامه رفاهی مشترک پرداختند و مقرر شد پیش نویس آئین‌نامه مذکور به بانک‌ها ابلاغ و پس از لحاظ نمودن نظرها و پیشنهادات بانک‌ها متن نهائی آیین نامه در کمیسیون اصلی مصوب گردد.
گفتنی است: داود براتی رئیس اداره‌کل رفاه بانک ملت با نظر اعضای کمیسیون هماهنگی رفاه بانک‌ها مجدداً به‌عنوان دبیر کمیسیون مذکور ابقاء شد.


ثبت نظر

ارسال