پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع استان البرز توسط بانک صنعت و معدن در سال 95 / تقدیر از کارشناس بانک صنعت و معدن به عنوان پژوهشگر نمونه

نمایه بانک : مبلغ 240 میلیارد تومان در سال 1395 از سوی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی استان البرز پرداخت شده است./ پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از کارشناس بانک صنعت و معدن به عنوان پژوهشگر منتخب این بانک تقدیر کرد.
  • چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 18:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ،  سهم استان البرز از کل تسهیلات پرداختی این بانک به استان های کشور در سال گذشته 3 درصد بوده است.
این تسهیلات به منظور ایجاد، توسعه و تکمیل، بازسازی و تامین سرمایه در گردش واحدهای مختلف صنعتی استان البرز پرداخت شده است.
گفتنی است بانک صنعت و معدن از ابتدای اجرای طرح رونق تولید تاکنون حدود 96 میلیارد تومان تسهیلات نیز در قالب این طرح به صنایع کوچک و متوسط استان البرز پرداخت کرده است.

تقدیر از کارشناس بانک صنعت و معدن به عنوان پژوهشگر نمونه

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از کارشناس بانک صنعت و معدن به عنوان پژوهشگر منتخب این بانک تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در مراسمی که همزمان با هفته پژوهش و فناوری برای تقدیر از آثار پژوهشگران منتخب حوزه پول و بانک برگزار شد سعید صفری بیدسکان کارشناس ارزیابی طرح ها و اعتبارات شعبه مشهد بانک یاد شده مورد تقدیر قرارگرفت.
گفتنی است مراسم تقدیر از آثار و پژوهشگران منتخب حوزه پول و بانک روز 21 آذرماه در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار شد.

ثبت نظر

ارسال