برگزاری سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران

نمایه بانک : سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی عملکرد مدیریت شعب استان ها و تبیین راهکارهای مناسب برای تحقیق اهداف و سیاست های تدوین شده در فرصت باقی مانده از سال در محل ساختمان ستاد ادارات مرکزی برگزار شد.
  • چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 16:8

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رئیس هیات مدیره، توکلی، امامی و تلیکانی اعضای هیات مدیره، روسای ادارات کل ستاد مرکزی و مدیران شعب استان ها در این سمینار حضور داشتند.
در این سمینار آمار عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران به تفکیک مدیریت شعب استان ها در حوزه های جذب منابع، کنترل مصارف، پیگیری وصول مطالبات، افزایش سهم بانک از بازارهای هدف ومیزان تحقق اهداف ترسیمی (طرح برنزی، نقره ایی و طلایی) توسط نجدی مدیر امور استان ها گزارش شد.
در این جلسه، مرتضی اکبری ضمن تقدیر از تلاش و زحمات مدیران و کارکنان بانک برای تحقق اهداف و اجرای سیاست های اعتباری ابلاغی، فرارسیدن دهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران را تبریک گفت.
تلاش برای ارائه طرح ها و محصولات جدید، بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های استان ها، توسعه بازارهای پولی فعلی و دستیابی به بازارهای جدید، رعایت اصول مشتری مداری و اجرای صحیح بهداشت اعتباری در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
در ادامه، مشکلات موجود در برخی استان ها توسط مدیران شعب استان های مربوطه مطرح و رهنمودهای لازم توسط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ارائه شد.
در پایان به مناسبت فرارسیدن دهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران تندیس"تلاش به مهر ایران" به رسم یادبود به مدیران شعب استان ها تقدیم شد و از زحمات تمامی همکاران برای رشد و تعالی بانک تقدیر به عمل آمد.


ثبت نظر

ارسال