برگزاری همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مدیران پست بانک ایران

نمایه بانک : همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات، مدیران عامل شرکت های تابعه از جمله پست بانک ایران در سالن همایش های شهید قندی در حال برگزاری است.
  • شنبه 2 دی 1396 ساعت 5:3

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مطابق تصویب شورای عالی فضای مجازی 30 پروژه برای رسیدن به نقطه مطلوب شبکه ملی اطلاعات درنظر گرفته شده است، گفت: سند تبیین الزامات که به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسیده است علاوه بر تعریف شبکه ملی اطلاعات فاصله آن چیزی که تاکنون اجرا شده و آن چیزی که باید به اجرا برسد را مشخص کرده است. 
جهرمی در ادامه با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در طول چهارسال دولت یازدهم برای ترقی و توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات تلاش کردند، گفت: درچهار سال ابتدای دولت شاخص های ICT رشد بی نظیری کرد که شامل افزایش پهن باند، افزایش پهنای باند، رشد شاخص های بین المللی ، تسهیل مقررات قانونگذاری، رعایت حقوق مصرف کننده، اصلاح ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می شد.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه همانطورکه وعده داده بودم از نیروهای تربیت شده درون وزارت ارتباطات استفاده کردم، گفت: انشاله تیم جدید با همدلی جدی و اخذ مشاوره از مدیران سابق که کنار ما هستند، استفاده از ظرفیت نیروی جوان که در احکام آنان آمده است را در دستور کار خود قرار دهند و استفاده از بانوان را همانطور که در مجلس قول دادم و به آن نیز تاجایی که می شد، عمل کردم، دنبال کنند.
بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور اظهار امیدواری کرد: انشااله مدیران جدید همانطور که وعده دادند با پاکدستی، حداکثر انرژی و تعهد به احکام بالادستی و حفظ حقوق مردم وضعیت شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعت را به اهداف تعیین شده در برنامه ها برسانیم.
همچنین دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این همایش به تشریح و تبیین قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در روستاها و نحوه اعطای تسهیلات توسط این بانک به افراد واجد شرایط طرح مذکور پرداخت. 


ثبت نظر

ارسال