"بله" به جای تلگرام ...

نمایه بانک : نتایج اولیه یک نظرسنجی که توسط سایت گجت نیوز - یکی از پربازدیدترین وب سایت های حوزه فناوری در ایران - انجام شده، نشان می دهد که اپلیکیشن «بله»، بهترین جایگزین برای تلگرام در ایران است.
  • سه شنبه 12 دی 1396 ساعت 20:59

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پارسینه، تلگرام در ایران موقتا فیلتر شد و حالا همه به دنبال جایگزین تلگرام هستند. در این میان، سایت گجت نیوز به عنوان یکی از پربازدیدترین وب سایت های حوزه فناوری در ایران در یک نظرسنجی از مخاطبانش پرسیده است: به نظر شما کدام اپلیکیشن ( واتس اپ، اسکایپ، لاین، وایبر ، کاکائو ، اسنپ‌چت، هایک، بی‌تاک، ایمو، گوگل الو، گوگل دو، گپ، هنگ‌اوتس، سروش (ایرانی)، بیسفون (ایرانی)، آی‌گپ (ایرانی) ، بله (ایرانی)، تاک‌ری، فایرچت، ویسپی و ...) می‌تواند بهترین جایگزین تلگرام در ایران باشد؟

نتایج اولیه این نظرسنجی نشان می دهد که اپلیکیشن «بله» بهترین جایگزین برای تلگرام در کشورمان است. برهمین اساس، ۳۶ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته اند که اپیلیشن «بله» بهترین جایگزین برای تلگرام در ایران است.

در عین حال، حدود ۲۰.۸ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی، اپلیکیشن «سروش» و ۱۷.۶ درصد شرکت کنندگان، اپلیکیشن «واتس اپ» را بهترین جایگزین برای تلگرام در ایران دانسته اند.

«شایان ذکر است اپلیکیشن بله یک پیام رسان دومنظوره با خدمات ویژه بانکی نظیر کارت به کارت /خرید شارژ/پرداخت قبض و عوارض خودرو و ...میباشد.

جزئیات نتایج این نظرسنجی به شرح ذیل است:




بله - بانک ملی


براساس گزارشهای رسمی، ۴۰ میلیون ایرانی کاربر تلگرام محسوب می شوند. به عبارت دیگر، از هر ۱۰ایرانی، ۶ نفر عضو تلگرام است.


ثبت نظر

ارسال