چرا بانک ملی ایران به حوزه تسهیلات مسکن ورود کرد؟/ کسب مقام نخست بانک ملی استان مرکزی در پرداخت تسهیلات بنگاه های کوچک و متوسط/ تصویب بیش از یک هزار و 621 میلیارد ریال تسهیلات کلان بانک ملی ایران در آذرماه امسال

نمایه بانک : بانک ملی ایران در راستای کمک به رونق بازار مسکن، طرح تسهیلات ویژه مسکن را کلید زده است./ بانک ملی استان مرکزی به دلیل پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط موفق به کسب رتبه اول در استان شد و به علت مشارکت مناسب در این طرح، از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت. / بانک ملی ایران در آذرماه سال جاری یک هزار و 621 میلیارد ریال تسهیلات کلان ریالی را مصوب کرده است.
  • شنبه 23 دی 1396 ساعت 18:3

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، طرح ویژه مسکن که به نوعی انحصارشکنی در حوزه این تسهیلات است، قدرت تسهیلات دهی در نظام بانکی را افزایش می دهد.

از سوی دیگر، تسهیلات گیرندگان نیز می توانند میان بانکی با اعتبار بانک ملی ایران و سایر روش های تسهیلات گیری، قدرت انتخاب داشته باشند.

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،تسهیلات ویژه مسکن بانک ملی ایران می تواند به صورت اوراق مسکن در فرابورس عرضه شود، از این رو با افزایش حجم اوراق در بازار، طبیعتا نرخ آن کاهش می یابد. این اتفاق بدون شک به نفع خریداران اوراق حق تقدم مسکن که همان خریداران مسکن هستند، خواهد بود.

بر این اساس، هدف اصلی از عملیاتی کردن طرح ویژه مسکن در بانک ملی ایران، ایجاد تنوع در روش های تامین مالی خرید یا ساخت مسکن بوده است.

در شرایطی که مشتریان به تامین مالی فوری برای خرید مسکن نیازی نداشته باشند، استفاده از طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران که همزمان سود 10 درصد به سپرده ها تخصیص می دهد جذاب است.


کسب مقام نخست بانک ملی استان مرکزی در پرداخت تسهیلات بنگاه های کوچک و متوسط

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،بانک ملی استان مرکزی به دلیل پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط موفق به کسب رتبه اول در استان شد و به علت مشارکت مناسب در این طرح، از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت.

اداره امور شعب استان مرکزی بانک طی نه ماه ابتدای سال جاری 59 فقره تسهیلات به مبلغ 617 میلیارد و 200 میلیون ریال با معرفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین 217 فقره تسهیلات به مبلغ یک هزار و 366 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل مراجعات مستقیم مشتریان، به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرد.


تصویب بیش از یک هزار و 621 میلیارد ریال تسهیلات کلان بانک ملی ایران در آذرماه امسال

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،بانک ملی ایران در آذرماه سال جاری یک هزار و 621 میلیارد ریال تسهیلات کلان ریالی را مصوب کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از مجموع درخواست های مصوب شده در مدت مذکور تعداد چهار فقره تامین مالی طرح در زمینه های تولید برق، دارو، فراوری و بسته بندی گوشت بوده است.

همچنین یک فقره تامین مالی طرح احداث واحدهای احیای مستقیم، ذوب، نورد و گندله سازی به ارزش 246 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی با مشارکت بانک های ملت و صنعت و معدن مصوب شده که سهم بانک ملی ایران در این تسهیلات نیز به ارزش 80 میلیون یورو می باشد.

از سوی دیگر بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ساماندهی و کمک به راه اندازی، تکمیل و تقویت واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از 100 نفر (بنگاه های کوچک و متوسط) تا پایان آذرماه سال جاری تعداد دو هزار و 253 فقره تسهیلات به ارزش 18 هزار و 207 میلیارد و 414 میلیون ریال پرداخت کرده است.


ثبت نظر

ارسال