قهرمانی تیم بانک ‌پاسارگاد در مسابقات‌فوتسال کانون‌بانک‌ها و مؤسسات‌خصوصی/ دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک پاسارگاد

نمایه بانک : در دهمین دوره از مسابقات فوتسال کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی، تیم بانک‌پاسارگاد با اقتدار قهرمان شد.
  • یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 19:16

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، در دهمین دوره از مسابقات فوتسال کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی، تیم بانک‌پاسارگاد موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم بانک شهر را شکست داده و قهرمان این مسابقات شود. در دیدار رده‌بندی نیز تیم بانک سامان با پیروزی بر تیم بانک قوامین در رده سوم این رقابت‌ها ایستاد. گفتنی است تیم‌های بانک‌پاسارگاد، بانک‌شهر، بانک‌سامان، بانک‌آینده، بانک‌سینا، بانک‌دی، مؤسسه اعتباری ملل، بانک انصار، بانک‌سرمایه و بانک‌قوامین در این دوره از مسابقات حضور داشتند.


دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک پاسارگاد


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد،  دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک پاسارگاد به شرح زیر می باشد: 

(شرکت سهامی عام)

شماره ثبت: 254300 و شناسه ملی:10102946956

به آگاهی سهامداران محترم بانک پاسارگاد می رساند؛ به منظور تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده 58 اساسنامه جهت باقی مانده مدت تصدی، سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره بانک می باشند، می بایست بر اساس مواد 61 و 62 اساسنامه، حداقل چهار ماه قبل از برگزاری مجمع عمومی، اعلام داوطلبی خود را که به تأیید کتبی حداقل پنج درصد از دارندگان سهام بانک رسیده به همراه مشخصات کامل خود حداکثر تا تاریخ 1396/12/26 به آدرس قانونی بانک واقع در تهران، خیابان ولی عصر، خیابان میرداماد غربی، شماره 430، دفتر مدیرعامل ارسال نمایند تا پیگیری لازم جهت اخذ تأیید صلاحیت آنان از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرد.


ثبت نظر

ارسال