یکسان‌سازی فرم‌های قراردادهای تسهیلات بانک سامان/ مهر تایید سهام‌داران بر صورت‌های مالی بانک سامان

نمایه بانک : بانک سامان در راستای قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار و براساس ابلاغیه بانک مرکزی، فرم‌های قراردادهای تسهیلاتی خود را با فرم‌های ابلاغی بانک مرکزی یکسان‌سازی کرد./
  • یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 21:13

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، مرضیه عزیزی مدیر بهبود و کیفیت در گفت‌وگو با «سامان رسانه» با اعلام این خبر گفت: تمام قراردادهای مربوط به دریافت تسهیلات بانک سامان براساس فرم‌های ابلاغی بانک مرکزی و با سربرگ بانک، تنظیم و منعقد می‌شود و نسخه‌ای از قرارداد منعقد شده، در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

مدیر بهبود و کیفیت بانک سامان تصریح کرد: مشتریان جهت اطلاع از چگونگی محاسبه اقساط تسهیلات دریافتی می‌توانند از بانکداران اعتباری شعب راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

مهر تایید سهام‌داران بر صورت‌های مالی بانک سامان


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان (سهامی‌عام) روز شنبه 16 دی 1396 با حضور بیش از 71 درصد سهام‌داران و نماینده سازمان بورس، در سالن مجموعه فرهنگی- ورزشی تلاش تهران برگزار شد.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، در این مجمع، پس از قرائت گزارش هیات‌مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک، صورت‌های مالی بانک سامان برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1395، به تصویب سهام‌داران حاضر در جلسه رسید.


ثبت نظر

ارسال