اعطا رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید به بانک ملی استان همدان/ ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد/ بانک آفیسر؛ موجب افزایش رضایت مشتریان

نمایه بانک : بانک ملی استان همدان رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح بانک های این استان را کسب کرد./ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه در سال 95 از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران انتخاب شد./عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش میزان کارایی و سودآوری واحدهای بانک گفت: میزان سود و زیان باید در واحدهای بانک به طور روزانه کنترل شود و هر یک از کارکنان باید به نوعی خود را در این امر مهم سهیم بدانند.
  • دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 18:2

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بر این اساس در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان با تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در استان همدان، خواستار تداوم روند فعلی و همچنین استمرار مساعدت بانک با واحدهای تولیدی استان شد.

اداره امور شعب استان همدان بانک ملی ایران با پرداخت یک هزار و 412 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 15 طرح صنعتی و 89 میلیارد ریال در قالب 199 طرح بخش کشاورزی و در مجموع یک هزار و 501 میلیارد ریال تسهیلات در نه ماه ابتدای سال جاری که 41.3 درصد از کل تسهیلات پرداختی شبکه بانکی را شامل می شود، این موفقیت را به دست آورد.

ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرایی کردن دستورالعمل  ارزیابی سازمان های اداری و استخدامی کشور، عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بانک ملی ایران از طریق بازدیدهای حضوری، مستندات و سامانه سجاده اقامه نماز استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر این اساس ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران طی هشت سال اخیر به جهت پیشرفت در ترویج فرهنگ اقامه نماز و برنامه ریزی، پیگیری و نظارت بر نمازخانه های تحت پوشش در استان ها و برنامه ریزی های انجام شده، علاوه بر اینکه هر سال شایسته تقدیر معرفی شده، برای دومین بار به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه انتخاب شده است.

شایان ذکر است در این ارزیابی نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری تهران نیز به عنوان ارزیاب فعالیت داشته اند.


بانک آفیسر، موجب افزایش رضایت مشتریان می شود

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برات کریمی امروز در بازدید از اداره امور شعب استان البرز بر اهمیت توجه کارکنان به معرفی نوآوری ها و خدمات جدید بانک به مشتریان نیز تاکید و تصریح کرد: باید توجه ویژه ای به خدمت بانک آفیسر صورت گیرد چرا که این خدمت وجه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور محسوب و باعث وفادارسازی مشتریان بانک می شود.

کریمی با تاکید بر معرفی خدمات نوین از سوی بدنه بانک به مشتریان ادامه داد: اکنون نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر اینکه «بانک آفیسر» رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند، ادامه داد: این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین بر آموزش مدیران فعال و با انگیزه در بانک ملی ایران تاکید و بیان کرد: باید مدیران واحدها از انگیزه بالا برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و درک نیازهای جامعه برخوردار باشند چون مسئولیت و سطح انتظارات از بانک ملی ایران در جامعه بالاست.

وی همچنین بر لزوم ادغام واحدها و شعب پرهزینه بانک با هم تاکید و عنوان کرد: واحدهای پرهزینه باید با هم ادغام شوند تا هزینه های بانک کاهش یابد.

در ادامه کریمی از واحدهای بانک بازدید و گزارشی از آخرین عملکرد شعب دریافت کرد.



ثبت نظر

ارسال