پنجمین جشنواره پایانه های فروشگاهی بانک تجارت در "سیتی سنتر قشم"/ وبلاگ بانک تجارت دورهمی بانک و مشتریان

نمایه بانک : قرعه کشی جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت ایران کیش در مجتمع تجاری "سیتی سنتر قشم" به ایستگاه پنجم رسید./ وبلاگ رسمی بانک تجارت رسانه‌ای کلاسیک با محتوایی جامع و مطالب پژوهشی – آموزشی، فضای مناسبی را برای پویش مشترک سازمان بانک و مشتریان فراهم کرده است.
  • شنبه 30 دی 1396 ساعت 0:23

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در این مراسم که با حضور فلاح مدیر شعب استان هرمزگان ، دکتر عباس زادگان مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو و تعداد زیادی از مشتریان این مرکز تجاری برگزار شد به قید قرعه 20 کارت هدیه 5.000.000 ریالی به 20 واحد صنفی این مجتمع که از پایانه های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت ایران کیش استفاده کرده بودند اهدا شد.   

در ادامه این مراسم همچنین به 100 نفر از مشتریانی که وجه خرید خود در فروشگاههای مجتمع سیتی سنتر را از طریق دستگاههای POS بانک تجارت پرداخت کرده بودند نیز به قید قرعه کارت هدیه 1.000.000 ریالی تعلق گرفت. 


وبلاگ بانک تجارت دورهمی بانک و مشتریان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، وبلاگ و وبلاگ‌نویسی از پدیده‌‎های نوینِ دنیای پر پیچ و خم اینترنت است. صدها میلیون نفر از مردم سراسر دنیا از تمام سطوح اجتماعی و از تمامی قشرها همچنان وبلاگ نویسی را در برنامه روزمره زندگی سایبری خود دارند. اما دلیل پایداری این رسانه و یا بهتر بگوییم، روش تولید محتوا چیست؟
تعاملی بودن، ویژگی مهم وبلاگ‌ها است که اجازه می‌دهد بازدیدکننده نظر و پیام خود را ثبت کند. در واقع وبلاگ‌نویسان نه تنها با پست‌های خود تولید محتوا می‌کنند، با خوانندگان و سایر وبلاگ نویسان روابط اجتماعی برقرار می‌کنند. امکان آرشیو و ماندگاری مطالب خاصیت دیگری است که برای فعالان تولید و انتشار محتوا و مخاطبان آنها مهم است. همین ویژگی ها باعث شده تا «وبلاگ» همچنان انتخاب سازمان‌های بزرگ از جمله بانک‌ها برای انتشار دیدگاه‌هایی باشد که هر چند از رسمیت برخوردار نیستند اما می‌توانند در افزایش درک مخاطبان از رویکردها و برنامه‌ها موثر باشند. بانک‌های بزرگ جهان با توجه به نوع خدمات و ارتباط مستقیم با عامه مردم و مشتریان از وبلاگ رسمی در کنار سایت اینترنتی خود برای تعامل بهتر، همراستا با ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی بهتر به مشتریان استفاده می‌کنند.
بانک تجارت نیز به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور وبلاگ رسمی خود را در کنار سایت رسمی این بانک راه‌اندازی کرده تا فضای منعطفی را برای گفت‌وشنود با مشتریان و بازدید کنندگان فراهم کرده باشد.
معرفی خدمات بانکی همراه با جزئیات بیشتر و مزیت‌های آنها، گزارش رویدادهای اقتصادی کشور، یادداشت‌ها و مقالات علمی – پژوهشی و راهبری رسانه‌ای پویش‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی از جمله مطالبی است که در این رسانه جانبی مدیریت می‌شود.
روابط عمومی بانک تجارت به عنوان متولی رسانه‌های رسمی این بانک سعی دارد تا بر اساس دیدگاه تعامل تنگاتنگ و دوسویه با مخاطبان و از طریق وبلاگ رسمی، رضایتمندی بیشتر مشتریان از همراهی با این بانک را محقق سازد. به همین منظور این وبلاگ آمادگی دارد تا دیدگاه‌ها و پیشنهادهای علمی مرتبط با خدمات بانکی را از مخاطبان دریافت و منتشر سازد.

... ادامه داستان وبلاگ بانک تجارت را از blog.tejaratbank.ir دنبال کنید.


ثبت نظر

ارسال