ارز خود را به بانک ملی ایران بسپارید/ بازدید سخنگوی شورای شهر تهران از موزه بانک ملی ایران/...

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران به مردم توصیه کرد ارز خود را در این بانک سپرده کنند. عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد.
  • چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 21:46

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده با تاکید بر این که مردم نباید گرفتار هیجانات بازار ارز شوند، گفت: روند بازار و نیز تجربه های گذشته نشان می دهد که این نوسانات پایدار نخواهد بود و قیمت ها به شرایط قبل بر می گردد.

وی با بیان این که افتادن افراد عادی در دام افزایش هیجانی نرخ ارز می تواند آنها را به شدت متضرر کند، افزود: بانک ملی ایران به سپرده های ارزی سود 6 درصد سالانه پرداخت می کند و در زمان نیاز نیز موجودی آن را به صورت ارزی بازمی گرداند، بنابراین بهترین روش برای حفظ ارزش پول و کسب سود متعارف، افتتاح سپرده ارزی است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که حباب قیمتی ارز به زودی از بین خواهد رفت، گفت: با مداخله بانک مرکزی، این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

حسین زاده همچنین به کسانی که بازار سکه را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند پیشنهاد کرد از نرخ های کاذب موجود در بازار دوری کرده و به جای آن سکه های پیش فروش شده توسط بانک مرکزی که از سوی بانک ملی ایران توزیع می شود را انتخاب کنند. به گفته وی، این روش سرمایه گذاری تضمین شده است و حفظ ارزش پول را با روشی مطمئن ممکن می کند.


 بازدید سخنگوی شورای شهر تهران از موزه بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر علی اعطا در این بازدید از نزدیک اشیا و آثار گرانبهای موجود در موزه به ویژه سه شیء تاریخی جام زرین حسنلو، جام زرین مارلیک و تکوک زرین ماد-هخامنشی را مشاهده کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این بازدید با بیان این که جمع آوری این حجم از آثار در موزه بانک ملی ایران بسیار ارزشمند است، گفت: از این طریق می توان تاریخ یک حوزه مشخص از رویدادها به ویژه بخش سکه ها را ملاحظه کرد.

وی اظهار کرد: اقدام بانک به درک درست از روند تکامل حوزه های مالی کشور بسیار کمک می کند.


تجدید میثاق کارکنان بانک ملی ایران با آرمان های امام خمینی(ره)

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، جمعی از مدیران و کارکنان بانک ملی ایران در پنجمین روز از سی و نهمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدا بیعت دوباره کردند.

صبح امروز 18 بهمن ماه جمعی از مدیران ارشد و کارکنان بانک ملی ایران با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن ادای احترام ، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا بیعت دوباره کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.


دیدار مدیران بانک ملی ایران با جانبازان انقلاب اسلامی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، عضو هیات مدیره به همراهی تنی چند از مدیران بانک ملی ایران امروز و در میانه دهه فجر انقلاب اسلامی به دیدار چند تن از همکاران جانباز و آزاده شاغل و بازنشسته بانک رفتند.

برات کریمی در دیدار همکار بازنشسته محرم عظیمی نژاد که در دوران رژیم ستمشاهی به جرم تلاش برای پیروزی انقلاب زندانی شده بود، گفت: این انقلاب با هدایت امام خمینی (ره) و تلاش های امثال شما به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر این که گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ایران مجاهدت های مردم به ویژه کسانی که در راه انقلاب و جنگ به درجات رفیع جانبازی و شهادت رسیده اند را هر روز بیشتر نمایان می کند، افزود: همکاران بانک ملی ایران در همه این زمینه ها پیشرو بوده اند.

کریمی تاکید کرد: بانک ملی ایران قدر چنین همکارانی را می داند و از هیچ کمکی به آنها دریغ نخواهد کرد.

در این دیدار که رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا و حشمت الله حسینی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز حضور داشتند، عظیمی نژاد به بیان خاطراتی از دوران زندانی بودن خود و نیز دوران حضورش در بانک ملی ایران پرداخت.

مدیران بانک ملی ایران در ادامه با مهدی شیرکوند جانباز ۵۵ درصد و محمد علی جمالیان هنجنی جانباز آزاده انقلاب اسلامی نیز دیدار و از آنها تقدیر کردند.



ثبت نظر

ارسال