برگزاری قرعه کشی میان اعضای شبکه های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران/ انتصاب مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران

نمایه بانک : مراسم قرعه کشی اعضای شبکه های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مدیران ارشد این مجموعه برگزار و به صورت زنده از اینستاگرام بانک پخش شد./ مجید وکیل رییس اداره کل حوزه مدیریت، طی حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان مشاور وی در امور ایثارگران منصوب شد.
  • سه شنبه 12 دی 1396 ساعت 22:51

 به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، این قرعه کشی در دو بخش تلگرام و اینستاگرام برگزار شد و از میان ۱۴۸۵۴ شرکت کننده به ۶ نفر از اعضای تلگرام و ۴ نفر از اعضای اینستاگرام یک کارت هدیه سه میلیون ریالی به قید قرعه اهدا شد.
بر اساس این گزارش، علی اله قلی پور جلودار، حامد صادقی زفره، شیدا مرادی نسب، روح الله امستجانی، سید ابراهیم نیک سیرت، محمدرضا پوران قهفرخی در بخش تلگرام و ۴ ایدی مربوط به اینستاگرام بانک، برنده این دوره از قرعه کشی بودند.
شایان ذکر است؛ مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، یوسف نجدی مدیر امور استان ها، محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی، عون اله سلطانیان مدیرشعب استان تهران، شایسته معاون اداره کل حسابداری و بودجه و همچنین نمایندگان اداره کل حراست و اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی به عنوان اعضای ناظر بر اجرای صحیح قرعه کشی در مراسم حضور داشتند.


انتصاب مشاور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در امور ایثارگران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، پیگیری امور مربوط به خواسته‌های جامعه بزرگ ایثارگران و تلاش برای اعتلا و نشر ارزش‌های گرانبهای فرهنگ عظیم ایثار و شهادت در جوار مسئولیت های اجتماعی، از جمله دغدغه‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران به شمار می رود.

به همین منظور مجید وکیل، فرزند آزاده شهید حاج میرزا ابوالقاسم وکیل در راستای توجه ویژه رسالت های اجتماعی بانک به این قشر از جامعه، طی حکمی از سوی مرتضی اکبری به عنوان مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران منصوب شد.
در بخشی از متن این حکم آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و شایستگی ،جنابعالی بعنوان مشاور مدیرعامل در امور ایثارگرانمنصوب می‌شوید.امید است با توکل به خداوند سبحان در تحقق ماموریت خطیر بانک برای اجرای بانکداری اسلامی بر پایه قوانین، سیاست‌ها، و برنامه‌های مصوب و با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی و مبانی علمی، نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا ء نمایید.


ثبت نظر

ارسال