کسب رتبه اول در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید استان یزد / افتتاح 10 طرح کوچک و متوسط صنعتی در استان زنجان با تسهیلات شعب بانک صنعت و معدن/ بانک صنعت و معدن برنده جایزه ویژه نشان شایستگی ادفیاپ

نمایه بانک : شعب بانک صنعت و معدن استان یزد با پرداخت مستقیم و غیرمستقیم مبلغ 64 میلیارد تومان تسهیلات به 58 طرح صنعتی به صنایع کوچک و متوسط این استان در قالب طرح رونق تولید در بین بانکهای استان رتبه نخست را به دست آورد. تعداد 10 طرح کوچک و متوسط صنعتی در 3 سال اخیر با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان زنجان به بهره برداری رسید./ بانک صنعت و معدن به جایزه ویژه نشان شایستگی اتحادیه توسعه موسسات آسیا و اقیانوسیه (ADFIAP) دست یافت.
  • سه شنبه 12 دی 1396 ساعت 22:23

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، این تسهیلات به منظور توسعه و تکمیل، بازسازی و تامین سرمایه درگردش واحدهای مختلف تولیدی پرداخت شده به طوریکه پرداخت این تسهیلات موجبات افزایش و تثبیت اشتغال واحدهای صنعتی موجود را به فراهم نموده است.
گفتنی است در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان، که با حضور قائم مقام بانک مرکزی برگزار شد استاندار یزد ضمن قدردانی از عملکرد و اقدامات موثر بانک صنعت و معدن در عرصه صنعتی استان، اظهار امیدواری کرد که این بانک همانند گذشته با حمایت از سرمایه گذاری واحد های کوچک و متوسط از توسعه اشتغال پایدار در استان حمایت کند . 


افتتاح 10 طرح کوچک و متوسط صنعتی در استان زنجان با تسهیلات شعب بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، برای افتتاح طرح های یاد شده بیش از 26 میلیارد تومان تسهیلات توسط شعب این بانک در استان پرداخت شده است.
در حال حاضر 3 طرح کوچک و متوسط صنعتی نیز در استان زنجان با تسهیلات بانک صنعت و معدن در حال اجرا هستند که برای اتمام آن ها بیش از 24 میلیارد تومان توسط این بانک تخصیص داده شده است. 
گفتنی است طی سه سال اخیرتعداد 230 طرح کوچک و متوسط صنعتی با بهره مندی از 345 میلیارد تومان تسهیلات شعب بانک صنعت و معدن در سطح استان های کشور به بهره برداری رسیده و برای 4265 نفر شغل ایجاد کرده است و تعداد 118 طرح کوچک و متوسط صنعتی نیز با 5500 میلیارد تومان تسهیلات شعب این بانک در حال اجرا هستند که بهره برداری از آن ها تاثیر زیادی در افزایش سطح اشتغال کشورمان خواهد داشت.


بانک صنعت و معدن برنده جایزه ویژه نشان شایستگی ادفیاپ

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ،  این جایزه به خاطر اثر توسعه‏ای پروژه نیروگاه تامین و توزیع آب سازه سازان در بخش 4 (توسعه زیرساختی) به بانک یاد شده تعلق گرفته است.
جایزه ویژه نشان شایستگی در در روز اول اسفند ماه 1396 (20 فوریه 2018) همزمان با چهل و یکمین دیدار سالانه ادفیاپ به بانک صنعت و معدن اعطا خواهد شد.
گفتنی است جایزه سال ٢٠١٧ موسسه ادفیاپ نیز به خاطر تامین مالی سه پروژه توسعه زیرساختی نیروگاه ماهتاب کهنوج ، پتروشیمی ایلام و تولید انرژی خورشیدی زاهدان همزمان با برگزاری هشتاد و پنجمین جلسه هیات مدیره و چهلمین جلسه مجمع عمومی این موسسه در شهرماکائوی کشور چین به بانک صنعت و معدن تعلق گرفته بود.


ثبت نظر

ارسال