کمپین حمایت از کودکان نیازمند درمان با شعار «کودکان، فردای ایرانند»

نمایه بانک : بانک ملی ایران در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، در کمپین حمایت از کودکان نیازمند درمان با طرح «کودکان، فردای ایرانند» مشارکت کرده است.
  • سه شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 5:8

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، «کودکان، فردای ایرانند» طرح مشترک بانک با موسسه خیریه زنجیره امید است. این موسسه از پاییز سال گذشته ساخت یک بیمارستان 540 تختخوابی در منطقه جوادیه تهران در زمینی به مساحت 25 هزار مترمربع را با هدف فراهم کردن خدمات پزشکی و درمانی برای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال بی بضاعت و نیازمند کلید زده است.

این بیمارستان با مشارکت خیرین جامعه برای رسیدگی به کودکان و نوجوانان دارای بیماری های قلبی، ارتوپدی و ناهنجاری های ترمیمی تاسیس می شود.

سالانه هزاران کودک با بیماری های مادرزادی مختلف در ایران متولد می شوند. تولد 10 هزار نوزاد با بیماری های ارتوپدی، پنج هزار نوزاد با مشکلات ترمیمی و 16 هزار نوزاد با عارضه قلبی، بانک ملی ایران را بر آن داشت که به این حوزه ورود کند.

ساخت چنین بیمارستانی بسیار پرهزینه بوده و طبیعی است که تامین مالی این اقدام از توان یک یا چند نفر بر نمی آید. بانک ملی ایران با شعار «کودکان، فردای ایرانند» در معرفی این اقدام پیش قدم شده است، تا با کمک خیرین تجهیز و ساخت آن به نتیجه برسد. در حال حاضر هزینه های ساخت بیمارستان به ازای هر تخت معادل شش میلیارد ریال برآورد می شود.

نیکوکاران علاقه مند به مشارکت در این طرح می توانند از طریق لینک http://donate.zanjirehomid.com/ برای واریز کمک های نقدی خود استفاده کنند.


پیش فروش 302 هزار قطعه سکه طی 8 روز در بانک ملی ایران


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، طی هشت روز نخست پیش فروش سکه، 302 هزار و 511 قطعه سکه توسط متقاضیان در واحدهای بانک ملی ایران پیش خرید شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از روز 28 بهمن ماه که این طرح به دستور بانک مرکزی آغاز شده تا پایان روز هفتم اسفند ماه، شش هزار و 858 درخواست پیش خرید سکه در بانک ملی ایران ثبت شده است.

62 هزار و 785 قطعه سکه به صورت شش ماهه و 239 هزار و 726 قطعه سکه به صورت یکساله پیش خرید شده است.

همچنین از چهارم آذر ماه که حراج سکه در بانک کارگشایی آغاز شده تا پایان روز گذشته بیش از 352 هزار قطعه سکه تمام و نیم بهار آزادی به فروش رفته که حدود 205 هزار قطعه آن سکه تمام بهار آزادی بوده است.


تقدیر از 25 رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران



به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در هشتمین گردهمایی رؤسای موفق شعب سیستم بانکی، 25 رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این همایش با شعار «راهکارهای نوین در ارزیابی عمکلرد شعب» به همت موسسه عالی آموزش بانکداری و با حضور مدیران ارشد نظام بانکی از جمله فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی، محسن خوش طینت رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور و رؤسای برگزیده شعب بانک ها و موسسات اعتباری کشور برگزار شد.

همایش رؤسای موفق شعب بانک های کشور همه ساله به همت مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران و با هدف قدردانی و تکریم رؤسای موفق شعب بانکی سراسر کشور، انتقال تجربه و دستاوردهای موفق این مدیران و دستیابی به آخرین فناوری ها و نوآوری های عرصه بانکی و دیدگاه های مدیران ارشد نظام بانکی کشور برگزار می شود.

بهره برداری از چند طرح صنعتی در آذربایجان غربی با حمایت مالی بانک ملی ایران


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان آذربایجان غربی با حمایت مالی بانک ملی ایران به بهره برداری رسید.

شرکت آترا ارتوپد (تولیدکننده ایمپلنت های پزشکی و تجهیزات بیمارستانی) و شرکت سرام نمای آذربایجان (تولیدکننده پکیج های گازی دیواری) از جمله واحدهایی هستند که با حمایت این بانک و با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، رییس اداره امور شعب و جمعی از مسئولان ارشد این استان مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

راه اندازی سیستم پشتیبانی تلفنی از «بله»



به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، پیام رسان «بله» امکان تازه ای را برای ارتباط با مخاطبان خود ایجاد کرده است.
 به ‌منظور افزایش سرعت رسیدگی به سوالات کاربران و همچنین افزایش سطح رضایتمندی آنها، سیستم پشتیبانی تلفنی «بله» راه‌اندازی شده و مخاطبان می‌توانند از شماره تلفن 83386 به این منظور استفاده کنند.

این سامانه تنها به منظور رسیدگی به مسائل کاربران است، اما کماکان پیشنهادها یا نظرات مخاطبان از طریق آیکون «پشتیبانی» در بخش «ویترین» این پیام رسان دریافت خواهد شد.



ثبت نظر

ارسال