بانک سامان حامی مسابقات اسکی اتاق بازرگانی ایران و سوئیس/ صعود 30 پله‌ای سپ در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی

نمایه بانک : چهارمین دوره مسابقات خیریه اسکی اتاق بازرگانی ایران و سوئیس 5 اسفند 1396 با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود./ در آخرین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع انتخاب شد.
  • شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 20:26

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، این مسابقات در یک روز و باهدف جذب حمایت‌های مالی برای بازسازی مدارس در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با حضور سفیر سوئیس انجام می‌شوند.

این گزارش حاکی است، تیم اسکی بانک سامان نیز در این مسابقات حضور می‌یابد و به رقابت با سایر تیم‌های شرکت‌کننده خواهد پرداخت.

گفتنی است، چهارمین دوره مسابقات اسکی اتاق بازرگانی ایران و سوئیس امسال نیز مطابق با سال‌های گذشته در پیست اسکی دربندسر برگزار می‌شود و عواید و درآمدهای آن صرف امور خیریه خواهد شد.

صعود 30 پله‌ای سپ در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، در بیستمین دوره معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100)، سپ با 30 پله صعود نسبت به سال گذشته در جایگاه 196 قرار گرفت و با این رشد چشمگیر توانست در دسته دوم و بین 200 شرکت برتر قرار گیرد.

براساس این گزارش، این رتبه‌بندی از سوی سازمان مدیریت صنعتی، براساس عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ و در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور انجام شده است.

گفتنی است، سازمان مدیریت صنعتی، رده‌بندی شرکت‌های برتر کشور (IMI-100) را با ارزیابی شاخص‌هایی مانند رتبه فروش، میزان دارایی، ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، سودآوری و ارزش بازار را انجام می‌دهد.


ثبت نظر

ارسال