فروش بیش از 270 هزار فقره اوراق گواهی سپرده 20 درصدی در بانک ملی ایران/ حضور بانک ملی در اولین نمایشگاه بین المللی بازرگانی ایران

نمایه بانک : در هشت روز نخست آغاز عرضه اوراق گواهی سپرده 20 درصدی، 270 هزار و 724 فقره از این اوراق در واحدهای بانک ملی ایران فروخته شده است./ اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان مازندران در اولین نمایشگاه بین المللی بازرگانی ایران، کشورهای حاشیه دریای خزر و اتحادیه اروپا (با اولویت سرمایه گذاری خارجی) شرکت کرد./ با حضور غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مراسم معارفه لیلا صدر رییس جدید و تودیع سعید کاشانی رییس سابق اداره کل ضمانتنامه های ارزی این بانک برگزار شد.
  • چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 2:39

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  مبلغ این اوراق بیش از 276 هزار و 133 میلیارد ریال بوده است.

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز پیش از این اعلام کرد: 20 درصد از مجموع اوراق با سود 20 درصد فروخته شده در نظام بانکی متعلق به بانک ملی ایران است.رئیس کل بانک مرکزی نیز از فروش ۱۰۱ هزار میلیارد تومان اوراق سپرده ریالی 20 درصدی در شش روز نخست خبر داده بود.

فروش اوراق گواهی سپرده با نرخ سود ٢٠ درصدی از 28 بهمن ماه آغاز شده و تا ١٠ اسفندماه ١٣٩٦ ادامه خواهد یافت.


حضور بانک ملی ایران در اولین نمایشگاه بین المللی بازرگانی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این نمایشگاه که به مدت چهار روز در شهر ساری برگزار می شود، فعالان اقتصادی استان و کشورهای خارجی در زمینه سرمایه گذاری های مشترک تعامل و همکاری خواهند داشت.

خیریان پور معاون اقتصادی استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور موسی اسلامیان رئیس اداره امور مازندران و جمعی از کارشناسان بانکی در غرفه بانک ملی ایران برگزار شد، ضمن اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل این استان در بخش های صنعتی و کشاورزی تاکید کرد: مازندران قابلیت توسعه صادرات تا مرز سه میلیارد دلار را تا پایان برنامه ششم داراست.

وی تصریح کرد: نقش بانک ملی ایران در ارائه خدمات بانکی نوین و حمایت از تولید در استان مازندران بی بدیل بوده است.

در ادامه این مراسم نیز موسی اسلامیان رئیس اداره امور شعب مازندران ضمن قدردانی از حضور معاون اقتصادی استانداری در غرفه بانک، در راستای ارائه خدمات همه جانبه برای تجار و بازرگانان و رفع مشکلات ارزی صادرکنندگان اعلام آمادگی کرد.


برگزاری معارفه رییس جدید اداره کل ضمانتنامه های ارزی بانک ملی ایران


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، پناهی در این مراسم با تقدیر از نگاه ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران نسبت به اعمال سیاست های دولت درباره استفاده از توانایی زنان در رده های مختلف مدیریتی عنوان کرد: خوشبختانه بانک ملی ایران توجه ویژه ای به این مهم داشته است و امروز زنان در بخش ارز نشان داده اند که از صادق ترین و توانمندترین نیروهای بانک هستند.

وی با تاکید بر اینکه هر چه بخش ارزی و ضمانتنامه ها در بانک فعال تر باشد، تجارت و اقتصاد کشور پویاتر خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم بیش از پیش از حضور زنان در رده های مدیریتی بهره مند شویم و سهم مدیریتی بانوان افزایش یابد.

لازم به ذکر است، سعید کاشانی رییس سابق اداره کل ضمانتنامه های ارزی بانک ملی ایران نیز، به عنوان یکی از مدیران ارشد میربیزنس بانک منصوب شده است.


لیلا صدر دارای تجربیات مدیریتی در بخش های مختلف ارزی بوده و پیش از این در سمت معاون اداره کل ضمانتنامه های ارزی مشغول به کار بوده است.


ثبت نظر

ارسال