انتشار شماره 248 مجله بانک ملی ایران/ رشد 3.32 برابری خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران

نمایه بانک : دویست و چهل و هشتمین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه «بررسی عملکرد بین المللی بانک در پسابرجام» منتشر شد.
  • سه شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 2:26

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، پرونده این شماره مجله با تیتر اصلی «زوم روی فرصت های جهانی»، موضوع « جایگاه بانک ملی ایران در پسابرجام » را در گفت و گو با مدیران بانک و کارشناسان اقتصادی بررسی کرده است.

در این شماره گفت گو با مدیرعامل ملی بانک پی ال سی لندن، مدیرعامل میزبیزنس بانک مسکو، رییس شعبه پاریس، رییس شعبه باکو و... آمده و طهماسب مظاهری کارشناس اقتصادی درباره برنامه سودآور بانکی صحبت کرده است.

روایت کارکنان بخش ارزی بانک ملی ایران از پسابرجام، خزانه های شگفت انگیز بانکی و گنج رنج از دیگر مطالب این شماره مجله است.

این شماره مجله بانک ملی ایران در 84 صفحه منتشر شده که در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

مجله بانک ملی ایران قدمتی 84 ساله دارد و تلاش شده تا در شماره های اخیر با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.


رشد 3.32 برابری خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، خدمات ارز بازرگانی ارائه شده توسط بانک ملی ایران در یازده ماه ابتدای سال جاری 3.32 برابر رشد کرد.

مجموع خدمات ارز بازرگانی این بانک در بخش گشایش های اعتبارات، بروات اسنادی و حواله های ارزی صادره بابت واردات کالا در یازده ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد 1.88 برابر و از نظر مبلغ 3.32 برابر رشد داشته است.

در این مدت، تعداد نه هزار و 960 فقره حواله وارده و صادره ارزی با حجم سه میلیارد و 120 میلیون دلار کارسازی شده است.



بررسی مسائل امور ایثارگران بانک ملی ایران


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به ایثارگران، جلسه بررسی مسائل ایثارگران بانک با حضور مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران و جمعی از مدیران بانک ملی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین لطف اله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران و خانواده شهدا ضمن تقدیر از اقدامات شایسته بانک ملی ایران در خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده آنها اظهارکرد: ایثارگران حق بزرگی به گردن همه مردم ایران دارند و کشور مدیون خدمات و فداکاری های این عزیزان است.

وی افزود: خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر بزرگترین افتخار است و در این راستا از هرگونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رضا خسروی رئیس اداره کل امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران نیز در ادامه با بیان این که همه تلاش خود را به کار می بریم تا مشکلات جامعه ایثارگران با اتخاذ راهکارهای مناسب برطرف شود، گفت: همواره مسایل و موضوعات مرتبط با  امور ایثارگران در اولویت امور هیات مدیره بانک ملی ایران است.

در این جلسه محمد نور آزادی مدیرامور شعب تهران و روسای ادارات امور شعب تهران حضور داشتند.



ثبت نظر

ارسال