راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال 97

نمایه بانک : با توجه به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال 97 براین اساس تدوین گردید.
  • سه شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 12:56

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر نقش سیستم بانکی در ارتقاء شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: بخش تعاون و بانک توسعه تعاون درتأمین مالی طرح‌های اقتصادی باهدف ایجاد اشتغال و تولید محصولات باکیفیت ایرانی نقش مهم و باارزشی را بر عهده دارد.

مهدیان حمایت جدی از دو طرح ملی دولت با عناوین طرح اشتغال پایدار روستایی و طرح اشتغال فراگیر را ازجمله اهداف اصلی بانک در سال جاری عنوان نمود و خاطرنشان کرد: جذب منابع جدید و ارزان‌قیمت و همچنین مدیریت مطالبات غیر جاری و بهبود نسبت nplاز دیگر برنامه‌های بانک در سال جاری به شمار می‌آید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزایش سرمایه بانک را ازجمله اولویت‌های اصلی این بانک در جهت حمایت از اشتغال و کارآفرینی عنوان نمود و افزود: افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون می‌تواند نقش بسیار موثری در حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و ایجاد اشتغال پایدار فراهم نماید.

وی توسعه فرهنگ بانکداری، رعایت اخلاق حرفه‌ای و تکریم مشتریان را ازجمله دیگر خطی مشی‌های اصلی در امسال عنوان نمود و افزود: افزایش درآمدهای غیر مشاع از طریق صدور ضمنت نامه‌ها و گسترش فعالیت‌های ارزی باید مدنظر مدیران ادارات شعب قرار گیرد.

مهدیان در ادامه توسعه و بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه بانک را نیز مهم قلمداد نمود و افزود: امید است در سال جدید با توکل به خداوند قادر متعال و همچنین کوشش و جدیت کلیه همکاران دستیابی به اهداف عالی بانک میسر شود تا از این طریق زمینه‌های لازم جهت توسعه بخش تعاون و رضایت ذینفعان و ارتقاء جایگاه بانک در سطح کشورونظام بانکی فراهم گردد.


ثبت نظر

ارسال