پایداری ۹۹/۹۸ درصدی سرویس‌های پرداخت الکترونیک بانک شهر در ایام نوروز

نمایه بانک : مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه این بانک با توجه به نیازهای مشتریان ، خدمات بانکداری الکترونیک را در پیشخوان‌های شهرنت در سطح کشور ارایه می دهد، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ، شاهد پایداری بیش از ۹۹/۹۸ درصدی سرویس‌های نرم افزاری و زیر ساختی بانک شهر بوده ایم.
  • چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 11:33

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر،  میثم نمازی با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار از روزهای پایانی سال گذشته شروع و تا پایان تعطیلات نوروز در فروردین ماه سال جاری با حضور حداکثری کارکنان متخصص در بخش‌های فنی و پشتیبانی امور فناوری اطلاعات بانک شهر و سایر واحدهای مرتبط ، به صورت شبانه روزی انجام شد، افزود:خوشبختانه در سال جاری، حضور شهروندان در پیشخوان‌های شهرنت و استفاده از خدمات نوین بانک شهر افزایش داشته است.

وی با بیان این‌که در روزهای پایانی سال گذشته و هفته ابتدایی فروردین ماه ، تراکنش‌ها نسبت به زمان مشابه در سال قبل در پیشخوان‌های شهرنت سراسر کشور ۳۰ درصد رشد داشته است، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با توجه به افزایش حجم تراکنش‌ها و پایانه‌های پرداخت الکترونیک بانک شهر ، پایداری سرویس‌ها در بانک شهر نسبت به زمان مشابه سال گذشته بهبود محسوسی داشته است . 

نمازی با اشاره به رشد بیش از ۳۵ درصدی تعداد افتتاح حساب‌ها از طریق دستگاه خودبانک مستقر در پیشخوان‌های شهرنت تصریح کرد : در دو روز پایانی سال و هفته نخست تعطیلات نوروز، بیش از 130 هزار کارت هدیه با موفقیت در پیشخوان‌های شهرنت برای عموم شهروندان در سطح کشور صادر شد و  این بانک، رکورد صدور کارت هدیه را در این مدت به خود اختصاص داده است. 

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه خاطر نشان کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر نیز این بانک به صورت گسترده صدور کارت هدیه ویژه این روز را در دستور کار قرار داد که با استقبال شهروندان روبرو شد. 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا خدمات گسترده‌ بانک شهر در ایام نوروز، جلب رضایت شهروندان و مراجعان را به همراه داشته باشد.


ثبت نظر

ارسال