پرداخت سود مناسب به سپرده‌های ارزی توسط بانک ملی ایران/ تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات بانک ملی ایران در حوزه اشتغال زایی/ نخستین عمل جراحی قلب باز در بیمارستان بانک ملی ایران انجام شد

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران خبر داد: 360 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری و پرداخت سود با بالاترین نرخ در میان شبکه بانکی کشور هستند. / وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الگوی عملکرد بانک ملی ایران در کمک به اشتغال زایی می تواند قابل تسری به سایر بانک ها باشد./ برای نخستین بار در بیمارستان بانک ملی ایران عمل جراحی قلب باز بر روی یک فرد 73 ساله به روش پیوند رگ از قسمت های بدن با حضور دکتر محمد حسین ماندگار فوق تخصص جراحی قلب و عروق و سرپرست تیم جراحی قلب بیمارستان این بانک با موفقیت کامل انجام شد.
  • سه شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 22:6

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمدرضا حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با روابط عمومی بانک ملی ایران بر آمادگی بانک ملی ایران برای اخذ سپرده ارزی مشتریان و پرداخت سود مناسب به صورت ارزی تأکید و اعلام کرد: مشتریان و دارندگان ارزهای مختلف مانند دلار، یورو و درهم می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک ملی ایران سپرده‌گذاری کنند و بالاترین نرخ سود در شبکه بانکی را به صورت ارز دریافت نمایند و اطمینان داشته باشند هر زمان که بخواهند می‌توانند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند.

وی همچنین اعلام کرد: شعب ارزی این بانک آمادگی دارند با استفاده از شبکه وسیع شعب و واحدهای خارج از کشور و کارگزاران بانک ملی ایران، حواله‌های ارزی مشتریان را به اکثر نقاط دنیا ارسال کنند.


تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات بانک ملی ایران در حوزه اشتغال زایی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، علی ربیعی با بیان این که این بانک در همه عرصه ها همواره پیشرو بوده است، افزود: این روند در حوزه کمک به ایجاد اشتغال هم قابل مشاهده است.

وی افزود: گزارشی که از مسئولان بانک ملی ایران دریافت کردم، نشان می دهد این بانک در ارائه تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال، بسیار موفق بوده است.

وی با تقدیر از دقت بانک ملی ایران در ارائه تسهیلات اشتغال زایی و نیز گستره تخصیص این منابع، گفت: بانک ملی ایران در حوزه اشتغال فراگیر سهم بسیار خوبی دارد.


نخستین عمل جراحی قلب باز در بیمارستان بانک ملی ایران انجام شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر ماندگار با اشاره به انجام این عمل در بسیاری از کشور‌های پیشرفته، گفت: این عمل به روش برداشتن و پیوند رگ از جاهای مختلف بدن، از جمله پا و دست به روی بیماری که رگ اصلی قلبش گرفتگی دارد، انجام می شود.

سرپرست تیم این عمل جراحی، با بیان این موضوع که این بیمار چندی پیش به بیمارستان بانک مراجعه کرد، گفت: با انجام این عمل موفقیت آمیز که حدود پنج ساعت به طول انجامید به کمک تیم جراحی، مشکلات، رفع و علائم نارسایی قلب بیمار برطرف شد و خوشبختانه هم اکنون حال بیمار رو به بهبود و رضایتبخش است و وضعیت بیمار مساعد و در واحد مراقبت‌های ویژه تحت نظر است و با کیفیت بسیار بالا عمل شد.

حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز با بیان اینکه این عمل برای نخستین بار در این بیمارستان انجام‌شده است، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و فراهم آوردن نیروهای بیشتر در این بخش بستر گسترش این عمل‌ها را افزایش دهیم.


وی با تشکر از تلاش های دکتر ماندگار و تیم جراحی قلب، کارکنان اتاق عمل، بخش مراقبت‌های ویژه جراحی قلب باز و تیم بیهوشی گفت: هم اکنون در مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان همه نوع جراحی‌ بیماری‌های قلب و عروق انجام می‌شود.


ثبت نظر

ارسال