تحویل ارز مسافرتی در شش فرودگاه بین المللی کشور توسط بانک ملی ایران/ مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران به 55 هزار تماس پاسخ داد

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: مسافران خارج از کشور می توانند از طریق باجه های این بانک در شش فرودگاه بین المللی کشور ارز مسافرتی خود را دریافت کنند./ در سه ماه پایانی سال گذشته، مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران به 55 هزار و 596 تماس پاسخ داد.
  • دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 15:32

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، غلامرضا پناهی با بیان این که در اجرای سیاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، همه شعب ارزی این بانک در سراسر کشور برای فروش ارز به مسافران خارجی آماده اند، اظهار کرد: مقتاضیان ارز مسافرتی با ارائه مدارک مورد نیاز در واحدهای بانک ملی ایران نسبت به واریز ریال اقدام و در قبال آن رسید دریافت می کنند.

وی افزود: باجه های بانک ملی ایران در گیت های خروجی فرودگاه های بین المللی امام خمینی (ره)، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه و اهواز با دریافت رسید نسبت به پرداخت ارز خریداری شده به مسافران اقدام می کنند.

پناهی ادامه داد: با توجه به گستردگی شعب بانک ملی ایران، امکان ارائه سرویس مناسب برای مسافران محترم فراهم است، لذا مسافران می توانند بدون نگرانی و با آرامش خاطر حداکثر چهار روز کاری قبل از سفر به شعب بانک مراجعه و نسبت به خرید ارز مقرر اقدام کنند.

پناهی با بیان این که شعب ارزی بانک ملی ایران آماده افتتاح حساب ارزی سرمایه گذاری در مقاطع یک ماهه تا یک ساله با نرخ سود مناسب ارزی هستند، گفت: پرداخت سود به سپرده های ارزی به صورت ارز خواهد بود و بانک ها مکلف به بازپرداخت ارز دریافتی هستند.


مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران، به 55 هزار تماس پاسخ داد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مرکز ارتباط مردمی بانک با شماره 64140-021 دارای 60 خط تلفن است که از ساعت 8 تا 22 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

بانک ملی ایران همچنین با راه اندازی آیدی پاسخگوی تلگرام Bmipr@ پاسخگویی به سوالات مشتریان در فضای مجازی را نیز مورد توجه قرار داده و در مدت مذکور تعداد پیام های رد و بدل شده به سه هزار و 300 پیام می رسد که بیشترین موضوعات طرح شده از سوی مخاطبان نیز درباره سامانه های بام، بله، اطلاعات جشنواره های بانک و اطلاعات تسهیلات بوده است.

اپراتورهای مرکز تلفن بانک با شماره 60991-021 هم در سه ماه زمستان سال گذشته پاسخگوی تعداد 93 هزار و 524 تماس تلفنی بوده اند. 


ثبت نظر

ارسال