حضور پر رنگ بانک ملی ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سال ٩٧

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر حضور پر رنگ بانک ملی ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سال جاری تاکید کرد و گفت: ‎با ورود استارت آپ ها بانکداری در چند سال آینده کاملا تغییر می کند و باید ضمن مطالعه و پذیرش دقیق استارت آپ ها و فین تک ها برای حفظ موقعیت بانک در تامین سهام آنها نیز تعامل بیشتری صوت گیرد.
  • پنجشنبه 30 فروردین 1397 ساعت 12:11

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مسعود خاتونی در همایش مدیران اداره امور شعب استان سمنان که به همراه اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حسن شهرآشوب مدیرامور طرح و برنامه حضور داشت، ضمن تاکید بر ایجاد ظرفیت های جدید از سوی بانک اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال جدید  کسب و کارهای نوین را مورد توجه بیشتری قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: بانک ملی ایران در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود در حوادث تلخ زلزله، سیل و آتش سوزی با پرداخت تسهیلات 4 درصدی علی رغم هزینه بالای تمام شده پول در صحنه حضور داشت.
خاتونی فروش سکه و همراهی با برنامه های دولت توسط بانک ملی ایران را حاکی از ظرفیت بالای این بانک عنوان کرد و گفت: کمک به ثبات نرخ سپرده ها و تزریق نقدینگی به سایر بانک ها از جمله اقدامات مهم بانک ملی ایران در سال گذشته بود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اضافه کرد: برای اولین بار در این بانک گشایش بی واسطه اعتبار ارزی بین ایران و ترکیه از روز گذشته کلید خورده است که با حذف ارز واسطه انجام می شود.
وی تصریح کرد:اهداف بانک در استان ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه ابلاغ خواهد شد و ارزیابی مستمر اهداف در راستای تحقق برنامه ها صورت می گیرد.
خاتونی ضمن ابلاغ پیام قدردانی مدیرعامل بانک به همکاران گفت: همکاران باید توجه بیشتری به موضوع سود و زیان داشته باشند.
وی به توجه بیشتر بر دستیابی به عملکرد مثبت در سال جاری، انضباط مالی با مدیریت هزینه ها و‎افزایش کارمزدها و درآمدها تاکید کرد و ادامه داد: تمرکز بر وصول مطالبات و توجه ویژه به بسته اعتباری که به زودی ابلاغ می گردد، باید مورد اهتمام مدیران بانک قرار گیرد .
خاتونی شناخت مشتری و توجه به جذب  و تخصیص منابع را ضروری عنوان کرد و گفت: همکاران باید در اخذ کارمزدها جدی باشند و از سویی با ارائه خدمات مطلوب، آسان و روان برای جلب بیشتر رضایتمندی مردم نیز اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه سودآوری، درآمدهای کارمزدی و وصول مطالبات سه محور اساسی مورد تاکید مدیریت ارشد بانک است، ابراز کرد: 
مدیریت بر بودجه های سرمایه ای و عملیاتی باید در دستور کار واحدها قرار گیرد.
وی ابراز داشت:خلا خروج نیروهای توانمند باید با جانشین پروری و جذب نیروهای انسانی توانمند تامین شود.
خاتونی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور در سمنان، به جایگاه بانک ملی ایران در اقتصاد کشور و نظام اشاره کرد و گفت: حرکت بانک ملی ایران در ایجاد آرامش ، آسایش و امنیت کشور بسیار مؤثر است .
 همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ،عملکرد بانک ملی استان سمنان در سال ۱۳۹۶ و نقش مثبت این استان در تولید و اشتغال را قابل تحسین دانست و گفت: همدلی و ارائه ایده های نو لازمه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر بانک ملی ایران است.
وی بیان کرد: در سال جدید نیز بانک ملی ایران ضمن ایفای مسئولیت اجتماعی خود، در حوزه های صنعت، صادرات، اشتغال و بخش بین الملل حضور فعال و مؤثری برای پیشبرد برنامه های اجرایی دولت خواهد داشت.
حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه بانک نیز در ادامه تاکید کرد: در سال جدید حمایت از تولید و کالای ایرانی هدف اصلی بانک ملی ایران  است و باید توجه ویژه ای به استراتژی های محوری بانک صورت گیرد.
وی  بر توجه ویژه به اهداف ابلاغی مسئولان ارشد بانک تأکید کرد ومنابع، مصارف، مطالبات، درآمد، هزینه، بانکداری نوین و ارزیابی عملکرد واحدها را محورهای  اساسی ارزیابی  عملکرد واحدها در سال جاری عنوان کرد.
 احمد بهکارمرام رییس اداره امور شعب استان سمنان نیز ضمن ارایه آمار عملکردی این استان گفت: رتبه اول جذب منابع در منطقه 2کشور با رشد 43درصدی منابع، رشد 300 درصدی منابع ارزی، کسب رتبه اول در جشنواره یک بام خوش فرجام ، رشد ۲۳۷ درصدی کاربران بام ، رشد ۵۲ درصدی کانون جوانه ها، رشد ۳۰ درصدی منابع ارزی ، ارتقای دو درصدی سهم بازار نسبت به سال ۱۳۹۵و رتبه دوم تعیین تکلیف املاک تملیکی از  تلاش های صادقانه همکاران استان است .
وی اجرایی کردن مدیریت مشارکتی در استان و تشکیل کمیته راهبردی از ابتدای سال جاری را از اقدامات اساسی صورت گرفته بیان کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هیات همراه در  سفر به استان سمنان همچنین از شعب بلوار ۱۷شهریور ، دکتر چمران ، میدان معلم، بلوار مدرس،غدیر، میدان هفتم تیر، مرکزی سمنان و مرکزی گرمسار بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کردند.

ثبت نظر

ارسال